Reakcia na: C734.00 #73863:
čo Ti mám na to povedať? Odpovedz Ty najprv na otázku S499.1023.2623 si tam mohol ísť najskôr na L501, to sedí. Ale ako mohol chcieť zaradiť akú jednotku? Keď to je karosa B741 NGST s automatickou prevodovkou typu ZF. (Alebo to bol autobus s manuálnou prevodovkou, ale pootm aký typ to bol vlastne?? ?
A ja Ti tiež môžem písať príhody s vodičmi, s ktorými som išiel dve kolá, alebo tri kolá na linke, úplne vzorná, ukážková jazda, ani jedno šklbnutie s vozom, ani jedno prudké brzdenie počas služby, štýl jazdy že by sa zaňho nemusel hanbiť ani profesionálny inštruktor autoškoly. Takže? ?
?
mal som tu cest vidiet MHD v Nise, Belehrade, Velese a Solune... V porovnani s nami maju relativne jednotne natery. Ci uz su to stare IkarBusy alebo nove MANy, vsetky su jednofarebne a rovnakej farby (no dobre napr v Belehrade su sede, zlte a zelene) a bez napisov a malo reklamamy... Tie nase 4 varianty LBC a 3 varianty SPP + kazdy tambus iny by sa mali hanbit... skutocne chodiace bilboardy som nikde inde nevidel.. teda nie v takom mnozstve, vsade to bolo tak aby ostal zachovany primarny nater...
Peon
1; V updatoch je foto 6702 na 516-ke. Bola tam raz alebo aj viackrát? Prekvapilo ma to.
2; Už sa aj nejaký Solaris na niektorom nočáku objavil? Alebo čo myslíte, kedy sa objaví?
3; Ak sa nemýlim, "duobusy" aj Solarisy jazdia na "svojich" celodenných linkách od začiatku až do konca premávky.
Zo skúseností, ktorý čas je z hľadiska vyndalizmu najrizikovejší, neviete náhodou?
a) neskoro večer (tipujem tak po 21 h alebo po 22 h)
b) od polnoci po začiatok premávky denných liniek
c) nadránom (najmä cez víkend) do takej 06 h tipujem
PS: Na fotke "6702 s rozbitým oknom" z najnovšieho update-u, čím to bolo spôsobené?