Ked niekto pricestuje do BA vlakom, je podla mna dobre ponuknut mu za priplatok celodenny listok na MHD. Cezpolny sa potom nepotrebuje ucit system tarif, prestupnych listkov, ich casovej platnosti a pod. Kupi si celodenny listok a aspon nepojde na cierno.
Bratislavcanov, ktorym sa oplati trepat na najblizsiu stanicu, aby si kupili listok na vlak a k nemu uzasne lacny celodenny listok, aby odrbali DPB o 45 korun, bude tak malo, ze sa nad tym netreba ani pozastavovat. Ak cestujem MHD denne, je lacnejsi mesacnik, este lacnejsie 3-mesacny a celorocny listok. Ak cestujem MHD raz za cas, na nejaku stanicu sa trepat mi ani nenapadne - musis sa tam najprv dostat (peso alebo busom), co stoji cas alebo dokonca aj peniaze. Potom si musi vystat listok pri pokladni, co je dalsia strata casu.
To si myslíš ty. Ja si to nemyslím a takúto aktivitu vítam. Tvoja kŕčovitá snaha zabiť dobrú myšlienku na základe komplikovaného výpočtu, že by sa to niekomu mohlo náhodou vyplatiť, vo mne vyvoláva pocit, že si zamestnancom divízie obchodno-prepravnej ZSSK.
Mimochodom, ty cestuješ po BA na 24-hodinové cestovné lístky? Ja som myslel, že 24-hodinové cestovné lístky sú určené prioritne turistom a bežný Bratislavčan využíva skôr časové predplatné lístky na dlhšiu dobu.
takze ked do BA dojdem o 7-ej rano a listok plati len do 24:00, tak keby som si kupil 24hod, tak toho fakt vazne vela najazdim v case od 00:00-7:00
v cene 24hod listka platis nocne hodiny kedy ho prakticky nemozes vyuzit, myslim ze vacsine ludi uplne postacuje ten 45-korunovy
niekomu kto dojde o 15-ej poobede sa 24hod moze hypoteticky oplatit aj ked ten toho neviem kolko stihne najazdit ked ma program rozbity vecerom/nocou, takze prvy den moc casu nma cestovanie nemas a druhy den tiez nikam daleko, aby si sa ponahlal na spoj...
kazdopadne je to volovina zakaznikom zeleznic davat celodenny za 45Sk a bratislavcanom ktori dotuju DPB ho predavat za 90Sk
Ja som siel len jednu cestu na 32 s 25tr-kou a to z Hlavnej stanice.Na stanici mal vyhodene zberace a na elektriku isiel az po Suchy mlyn a odtial isiel na diesel az po Molecku.
Nové vozy sú preto, lebo povinnosti ich nákupu bola súčasťou privatizačnej zmluvy.
Re #73554 S499.1023: Tú výdajňu mimo BA som myslel, v tom zmysle, že si môžeš kúpiť lístok napr. v Rači odkiaľ chceš, kam chceš, ale nedostaneš zvýhodnený 24 hodinový lístok.
Nizsia cena "celodenneho listka" kupeneho s listkom na vlak je aj vdaka tomu, ze tento listok plati vzdy do 24:00. Normalny celodenny listok plati 24 hodin od oznacenia. ?
Neviem nič o vynikajúcom marketingu. Okrem toho to miestnym šotúšom uniklo, ale SAD BA sa začína správať ako DPÚK - zo dňa na deň chce väčšiu dotáciu takmer dovjnásobnú, lebo obnovila vozidlový park. No a keďže väčšia dotácia asi nebude, tak bude menej spojov. A občania na dedinách si rýchlo spomenú, či je lepšia plesnivá C 734 desaťkrát denne alebo nový SOR C 12 päťkrát denne...
Kristepane, prečo by sa to malo obmedzovať? No tak pôjdeš na stanicu a kúpiš si lístok a budeš sa tešiť, ako si ušetril. Ja si to budem kupovať na stanici nie kvôli úspore peňazí ale kvôli úspore času na zháňanie drobných...
Okrem toho Tvoj návrh je v priamom rozpore s PPTŽ ZSSK, ktorý hovorí, že cestovný lístok pre akúkoľvek reláciu možno zakúpiť v ktorejkoľvek stanici s otvorenou výdajňou CL.
Ošetriť sa to môže tak ,že to musí byť lístok z mieta ležiaceho mimo Bratislavu a k tomu bude potrebné konečne spraiť poriadok v názvosloví železničných staníc - Podunajské Biskupice na Bratislava-Podunajské Biskupice atď.
myslíte si, že má nejaký zmysel oficiálnou cestou vyjadriť pochvalu na nejakého vodiča? a ked hej, tak potom na vnutropodnikovu kontrolu? či kam ten mail adresovať ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA