Petiiik: a to si myslis, ze to je len film? Odporucam vsetkym, aby si v ramci rozsirovania obzorov parkrat absolvovali okolo nejakych sviatkov cestu v nocnom rychliku na trati Praha-Kosice
Najlepsi bol R Laborec 4.1.2001, ked po Novom roku islo tolko ludi do Prahy, ze som sa od dveri vagonu musel prebijat do svojho kupe 10 minut (a bolo to druhe kupe od dveri) a este sme neboli v Ziline, uz sa pasazieri bili tak, ze tiekla krv... Cely vlak fajciar (nie sice de iure, ale de facto urcite), obyvatelov "pocernej narodnosti" slusne percento, robotnici do roboty v Ostrave, Boleslavi, Prahe, Plzni, ukrajinci a studenti poriedsie. Listky sa nekontrolovali az po Prahu a kvoli napchanosti vlaku sme sa zdrzali na hraniciach, lebo colnici to nestihali... Ten vlak po takej ceste tiez nevyzera najlepsie, ale pracovnici zeleznic sa nedopustia toho, zeby takychto pasazierov drazdili... takze zatial koniec filmu Proc? som este nezazil
Najlepsi bol R Laborec 4.1.2001, ked po Novom roku islo tolko ludi do Prahy, ze som sa od dveri vagonu musel prebijat do svojho kupe 10 minut (a bolo to druhe kupe od dveri) a este sme neboli v Ziline, uz sa pasazieri bili tak, ze tiekla krv... Cely vlak fajciar (nie sice de iure, ale de facto urcite), obyvatelov "pocernej narodnosti" slusne percento, robotnici do roboty v Ostrave, Boleslavi, Prahe, Plzni, ukrajinci a studenti poriedsie. Listky sa nekontrolovali az po Prahu a kvoli napchanosti vlaku sme sa zdrzali na hraniciach, lebo colnici to nestihali... Ten vlak po takej ceste tiez nevyzera najlepsie, ale pracovnici zeleznic sa nedopustia toho, zeby takychto pasazierov drazdili... takze zatial koniec filmu Proc? som este nezazil
Zatykat ich nema zmysel, lebo nemame take kapacity.
Prisiel som na Safko, ale ked som zbadal "TO" co mi chce nastupit do voza, ucinil som nahle rozhodnutie: nezastavit! A bolo spravne. Po Sturovej ulici som zas siel krokom. Pri Tescu bolo moje rozhodnutie rovnake ako na Safku a o5 spravne, kedze som chcel tento voz doviezt cely domov. Na Spitalskej sa ale situacia zdramatizovala. "Fanuskovia" uz dosiahli maximalne stadium demencie, ze sa prestali eline vyhybat a trieskali mi po voze. Nuz... moja taktika ostavala nezmenena - za ziadnu cenu nezastavit. A tak to jeden kretenik odniesol, kedze ho asi v 5km/h moja K2 odrazila lavym predkom cela niekde prec... Tak mu treba. Neviem - je mozne, ze takto dopadlo viac ludi, ale netrapilo ma to vzhladom na ich AGRESIVNE spravanie. Na zastavke Marianska som nestal tiez. Cez krizovatku s 29. augusta mi zas velmi pomohli fizli, ktori ked ma zbadali prichadzat, okamzite zastavili dopravu a dav a umoznili mi plynuly prejazd. Dalej to uz bolo lepsie a na zastavke na Americkom nam. som uz bral ludi. No ludi - ludmi sa to nazvat nedalo z 90%. Tak som si trocha vydychol, bo dalej sa uz slo relativne v pohode zas. V Ruzinove ku mne prisiel jeden pan a vravi mi: "Pan vodic, ste jednicka. To, ze ste dokazali prejst tymi tym mestom, je nieco uzasne! Ste jednicka." To som citoval a nie preto aby som sa chvalil, ale aby ste mali predstavu co to bolo. Potom ma cakalo este posledne kolo, tam to uz bolo o trosku lepsie, no stale hrozne. Ked som prisiel do vozovne mi vraveli, ze ma citujem obdivuju, ze som to dokazal v tom meste, lebo skoro vsetky vozy im rozbili. Pytali sa ma ako som to dokazal. Nuz...
Papyr
A mimochodom, ze DPB nemoze vypravit 20 spojov lebo kdesi cosi: nebola to blbost samotneho DPB, ze ich pustil do mesta? Tak nech si do rana zozenie 20 nahradnych Karos napriklad od SAD a ideme
len tak na okraj: spominam si na demonstracie proti MMF v Prahe v septembri 2000. To sme sa isli z koleje pozriet do mesta, ze co sa deje, jak vyzeraju demonstracie atd. Tak sme vliezli do metra na Hradcanskej, ozvalo sa: "Vazeni cestujici, z bezpecnostnich duvodu projizdime stanice Malostranska, Staromestska, Mustek, Muzeum a Namesti miru." A potom uz len "ukoncete prosim vystup a nastup, dvere se zaviraji"