Reakcia na: Ámos #73383:
Keď dostali výhodnejšiu ponuku na 24Tr, tak kúpia 24Tr. Prečo by nemali mať dva typy? Čo by tým získali, keby mali jeden? Dnes už nie je socík, že treba zužovať paletu ND, ND dodá dodávateľ obratom, inak dostane tučné sankcie podľa zmluvy.A tie trolejbusy nedostanú naraz a prakticky celý vozový park až na niekoľko málo kusov je dožitý, tak čo chceš rozpočítavať na životnosť "trofla"?
Mike
Ale busy: ak by sa zabezpečili na jednej linke jeden typ vozidla - v tom prípade by to možno aj šlo. Ale opäť nespočetné skúsenosti, ako je to keď vodič zo IK 415, alebo nebodaj 435, ide raz za čas na B732 NG ? Už kvoli tomu vyšli aj nové predpisy, dodatok k D1/3 tušim či aké to má číslo - že ako jazdiť a údržba karos na CNG, lebo aj u kĺbaku plyn to je niečo iné ako u nafťáku. A ďalej máme tu aj 2 kĺbové karosy Cng (jednú má pridelenú aj diskutér odtiaľto ?) čo majú iný motor, ktorý sa musí špeciálne štartovať a vypínať a vždy keď s tým ide niekto iný, tak to pokazí - doslova tak, že to je potom odstavené, kým to plynári neopravia. To sú vozy 1615 a 2605. Dajme tomu, že tieto by boli "súkromné" . Ale ak tieto áno, potom sa budú hľadať ďalšie výnimky atď...
Ale keď sa vymení vedenie DP asi po 4 krát, 99% vodičov (my budeme vtedy o palici staré rakoviny) tak to už by mohlo ísť vtedy bez problémov. ?