Reakcia na: SDX #73314:
Jednotný interval v celej sieti električiek v Ba je nutnosť, akceptovateľné sú hypoteticky dvojnásobok alebo polovica základného intervalu. Pozri si ako je to v ostatných električkových prevádzkach v Československu. Odlišný interval u električkovej linky je iba výnimka, kt. potvrdzuje pravidlo (Ostrava - L5, alebo Brno - L10). Zamyslieť sa môžeš aj nad Viedňou - prečo sú tam také intervaly na el. linkách, aké sú a to v súvislosti so sieťou a trasovaním el. liniek.
Ale späť k Tvojnmu návrhu pre Bratislavu: S499.1023 pár strán dozadu tušim Pittovi odkázal: "šotouš par excellence".
Pre teba platí to isté. ?
Beus
1) Príliš komplikované pre bežného smrteľníka
2) Zrušil by si tým možnosť dostať sa zo Špitálskej a Šafka do Rače (prestup na Odborárskom námestí peším výšľapom hore ku Blumentálu za všeobecne akceptovateľný nepovažujem), a teda rušíš aj prestup 95->Rača
3) Linka 1 by teda musela mať 6-minútový interval v podstate celodenne, aby zabezpečila tebou zrušenú kapacitu L4 v KV, tým pádom máš na Vajnorskej namiesto 3 spojov 4 za 12 minút, čo je zbytočné
4) Pri zachovaní 12-minútového intervalu L11 by ti chýbala kapacita L7 medzi Vinohradami a Račkom, a príp. ešte aj kapacita v Rači, ak by si chcel niektoré spoje usekávať skôr, čo by navyše spôsobilo nepravidelnosť dopravy do/z Rače
5) Nič tým nevyriešiš, ani neskvalitníš, skôr práve naopak (možno jediný prínos by bol priamy spoj Nový most - Rača so zachádzkou cez tunel)
6) Okrem chaosu by si tým nezískal holé nič, a dokonca sa obávam, že vzkm by oproti súčasnosti ešte vzrástli, čo je neželateľné
7) Akékoľvek takéto parciálne úpravy linkového vedenia električiek nemajú veľký zmysel, a principiálne sú krátkozraké, keďže existujúce linkové vedenie je treba kompletne zahodiť a postaviť úplne nové na princípe čo najnižšieho počtu liniek s hustým intervalom
Neber to ako deštruktívne kritizovanie, len chcem naznačiť, že tvoje uvažovanie sa v tomto uberá zlým smerom, a nemyslíš na všetky dôsledky