Reakcia na: Bon-Cu #72691:
V buducnosti to ale BUDE problem. Bude treba nove drahy, nove miesta na statie a pod., ale letisko na rozrastanie nema peniaze, miesto a nie je ani vola. To je problem.Re #72696 Kami: No, minimalne na miesta ako Hlavna stanica, letisko a ASMN, by sa mohli dat, pre turistu ktory si este nezamenil peniaze. Ja bezne ked pridem na dovolenku menim peniaze az v hoteli a nie na letisku.. Co sa tyka DNV, tak to je jedna z troch novych trati, ktore boli povodne brane ako priority (okrem nej petrzalka a vajnory) pricom projekt ratal s potiahnutim z Dubravky.
Re #72697 Vladimir: Presne o tom hovorim! Preco by turista co ked pride vidi pred vchodom taxiky - mercedesy mal vsade hladat listok, ked sa nikde neda kupit? Preto by som spravil to, ze ked clovek vyjde z haly uvidi dva pekne "reprezentativne" busy (na 161 SU15 (resp. mozno aj 12, ked bude), na 60 Ik415, mozno (ak by bola linka malo vytazena) aj SOR 9.5), s popisom kam idu v anglictine (This bus is going to main railway station, This bus is going to city center) a oznamom o moznosti kupy listka u vodica (In this bus you can buy public transport tickets) do ktorych ked nastupia tak mu vodic (aj) po anglicky poradi.
Na tieto linky (161 a 60) by sa vyhradili specialny vodici co vedia aspon zaklady anglictiny a v minulosti sa ukazali ako dobry vodici (bolo na nich najmenej staznosti).
Vladimír
Lenže PREČO je to tak? Podľa mňa sa súčasná L61 ani len nesnaží konkurovať taxi!
Na letisko ma za posledný polrok osud nezavial, ale hádam sa nič nezmenilo. Pri mojej poslednej ceste v jednom smere poslali "reprezentatívny" Ikarus 280, ktorý by zasluhoval transparent "To najhoršie, čo doma máme" (hádam aj v celoslovenskom meradle). Zastávka pred letiskom tak isto bez čo i len pokus o nejaký nadštandard.
Takže otázka, PREČO VLASTNE by ktokoľvek, kto priletí lietadlom mal vynakladať úsilie o získanie drobných, za ktoré potom získa exkluzínu jazdu Ikarusom po všetkých parkoviskách Avionu?