K tej debate o elektrickach by som pridal svoj nazor. Myslim, ze do obchodov pri letisku (Avion, Hornbach, Ikea,..) chodi dost ludi na to aby uzivili elektricku. A teda zastavka by tam byt mohla, ale zase nie pred kazdym vchodom. Toto by asi nerobilo problem vyuzivat vacsine domacich. Pre tranzitujucich cestujucich smeroma na hlavnu stanicu a podobne predsa planuju zeleznice prebudovat bratislavsky uzol. Teda vacsina tranzitujucich cestujucich asi zvoli zeleznicu.
A este trocha ina otazka v suvislosti s rekonstrukciou trolejbusov. Co pri nej zostane z povodneho vozidla a co je nove? A ako je to pri elektrickach?
A este trocha ina otazka v suvislosti s rekonstrukciou trolejbusov. Co pri nej zostane z povodneho vozidla a co je nove? A ako je to pri elektrickach?
Ako som nizsie pisal, riesit by sa to dalo cez Galvaniho, Roznavsku a Trnavsku na Trnavske myto, pricom by na radiale bol maly pocet zastavok.. obsluzilo by to dalsich ludi, ktory momentalne musia vyuzivat A- a T-busy a zaroven by to rychlo spojilo letisko a mesto... navyse ta trat by sa z Roznavskej mohla napojit pri TESCU na Vajnorsku radialu, takze by sa teoreticky mohlo elegantne spojit centrum a Zlate piesky bez zastavovania pri kazdom kriku na Vajnorskej..
Na Ruzinovskej by uz dobehla slimaky co stoja na kazdom rohu.
SDX