Neviem kto tu začal s tými priecestiami ale pridam sa:
Je dokázané, že gumové sú trvácnejšie ako asfaltové. Menej sa opotrebúvávajú a investície sa vrátia. Ľahká je s nimi manipulácia, či pri stavbe alebo prípadných opravách.
Dokonca jedna firma v UK sa prezentuje tým že vytvorila celú cestu z gumy, teda z panelov ktoré vznikli zo starých použitých gúm. Síce je pravda že má len 300 metrov a využili na to starú trať, kde medzi koľaje vložili dané panely. No štyria ľudia ju postavili za päť dní. ?
Bol o tom článok v časopise Quark, našiel som aj link na stránku tej firmy v angličtine:
http://www.wrap.org.uk/wrap_corporate/news/world_first_for.html
Je dokázané, že gumové sú trvácnejšie ako asfaltové. Menej sa opotrebúvávajú a investície sa vrátia. Ľahká je s nimi manipulácia, či pri stavbe alebo prípadných opravách.
Dokonca jedna firma v UK sa prezentuje tým že vytvorila celú cestu z gumy, teda z panelov ktoré vznikli zo starých použitých gúm. Síce je pravda že má len 300 metrov a využili na to starú trať, kde medzi koľaje vložili dané panely. No štyria ľudia ju postavili za päť dní. ?
Bol o tom článok v časopise Quark, našiel som aj link na stránku tej firmy v angličtine:
http://www.wrap.org.uk/wrap_corporate/news/world_first_for.html
ufo
All: Tunel - geometricka poloha kolaje je tam vcelku v pohode, najviac ma tam irituje ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ kolaji. Co tak prebrusit, alebo polozit nove pasy kolaji??? Nema DPB nejake v zasobe, alebo pouzit aj to, co je na Ruzinovskej ako tretia kolaj (aj ked je to len kusok, ale takych kuskov by DPB mozno naslo vo svojich zasobach).