

(ale aj tak, za to naprojektované nové električkové obratisko na HlSt by si niekto riadne zaslúžil...)

Vibráciami od prejazdov električiek sa totiž drolí, časté prechádzanie áut mu tiež neprospieva, starne, a znemožňuje údržbu trate, resp. ho treba pravidelne rozrýpavať a potom liať nový. Takže v konečnom dôsledku je guma síce na začiatku drahšia, ale pri údržbe sa tie náklady vrátia

igi151
http://modelytramvaji.websnadno.cz/00002_original_original.jpg
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/45.jpg
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/42.jpg
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/modely/02.jpg
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/modely/04.jpg
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/t4.jpg
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/modely/10.jpg
http://www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz/obrazy/modely/54.jpg