22Tr: ja som sa nim v Usti n.L. viezol. To rozdelenie tretich dveri mi pripadalo cudne skutocne len kym som 22Tr poznal len z fotografii. Ale vo vnutri je to vyriesene tak, ze tymi delenymi dverami nastupi a vystupi mozno este viac ludi, nez tretimi dverami na 15Tr. Ono totiz 22Tr nema v klbe take tie klasicke polkruhy, o ktore sa mozno opriet, ako to poznate z 15Tr, K74x, I280, I435. Dokonca tam nema ani take riesenie, ako K94x, proste je tam plosina (priestorovo dost velka), ktora je po stranach ohranicena iba gumou tej harmoniky. Takze priechodnost klbu je omnoho vyssia ako v tradicnych klbakoch. Okrem toho ta plosina v klbe, na ktorej cestujuci stoja, je napevno pripojena k prvej casti trolejbusu, tj. k vzajomnemu posunu pri otacani dochadza iba medzi klbom a zadnou castou vozidla. Naozaj, viem, ze sa to nezda, ale vo vnutri je to vyriesene dost salamunsky.
Zacestujte si niekedy do Usti n.L., 22Tr ev.c. 601 (mimochodom, UL ma len JEDEN 22Tr, kde je druhy, cert vie) je pravidelne nasadzovany na linky 54 a 56. More info: www.dpmul.cz
Zacestujte si niekedy do Usti n.L., 22Tr ev.c. 601 (mimochodom, UL ma len JEDEN 22Tr, kde je druhy, cert vie) je pravidelne nasadzovany na linky 54 a 56. More info: www.dpmul.cz
Vladimir