Reakcia na: SDX #72061:
zmena okna na napriehladnu, alebo menej priehladnu stenu je podla mna technicka zmena na vozidle. certifikacii a povolovaniu totiz podliehaju aj skla na okna - kde je presne dana transparentnost materialu, napriklad vsetky folie na skla osobnych automobilov musia byt certifikovane, a mat predpisanu transparentnost a ine parametre... ja neviem, mozno tie reklamy su povolene a certifikovane, ja o tom konkretne nic neviem, len to ze by podla mna mali byt, ak ma byt vsetko v sulade so zakonom.
miso1234
-Aké sú príjmy za reklamu na prostriedkoch MHD?
Realizuje ich dcérska spoločnosť Recar, samostatná a. s., ktorá očakáva príjmy z reklamy za rok 2006 za oblasť Bratislavy a aj v iných mestách vo výške 74 miliónov korún. Odvod pre DPB by mal presiahnuť výšku 16 mil. Sk.
-Ste spokojný s touto sumou?
Je nadštandardná, pretože boli v tomto roku dve volebné kampane, na druhej strane vieme, že dcérska spoločnosť je obsadená odborníkmi, ktorí - z hľadiska reálnych možností, ktoré poskytujú naše prostriedky a táto forma reklamy - robia, čo sa dá.
A ešte k tým reklamám po celom voze .... myslím, že cez deň by človek nemal mať problém s výhladom cez tie dierky ....
Ale ked prší, a aj keď je vonku tma a vodič má osvetlenie rozsvietené naplno, tak to je už problém vidieť von ...