Trochu som sa hrabal v compe a našiel som môj pár rokov starý a veľa krát menený návrh 1. fázy budovania trolejbusových tratí.
Takže koho by to zaujímalo:
Predpoklad vybudovanie tratí:
1. Mlynská dolina s vetvou k Cintorínu Slávičie údolie
2. z Molecovej cez nábrežie a Staromeskú na Hodžovo, resp. cez podjazd na Nám. 1. mája + zatrolejovanie konečnej pod mostom,
3. trať Amfiteáter – Matúšova – Drotárska – Búdkova,
4. zobojsmernenie Lamačskej a potiahnutie cez Hodonínsku a Podháj na súčasnú konečnú v Lamači,
5. trať cez Košickú, Most Apollo a Dolnozemskú do Ovsišťa.
Následné trasovanie:
T-bus:
201: nechať ako je
202: nechať ako je
203: vybrané spoje predĺžiť cez Búdkovu po Lovinského
204: Lamač – Podháj – Lamačská – TESCO Lamač – Kramáre – Trnavská – Slovinská – Galvániho – Avion
205: predĺžiť cez Avion po Letisko
206: predĺžiť cez Prievozskú na Hraničnú
207: (Vojenská nemocnica– Pri Suchom mlyne) - Valašská – Lovinského – Matúšova – Drotárska – Mudroňova - pôvodná trasa – Ružová dolina
208: z Hodžovho predĺžiť cez Staromeskú , nábrežie na Kuklovskú
209: predĺžiť cez Prievozskú, Košickú, Dolnozemskú do Ovsišťa
210: na pomocný pohon predĺžiť cez Dostojevského rad na Šafko
211: Koliba – Kramáre – Patrónka – Vojenská nemocnica
212: obojsmerne cez Patrónku
213: posilová ako teraz
214: Ovsište – Dolnozemská – Košická – Rajská
230: ako L 30 s tým, že k zachádzke na Segnáre by sa využil agregát
231: Cintorín Slávičie údolie – nábrežie – Staromeská – Kollárovo nám. – AS Mlysnké Nivy
232: ako L 32
233: ako L 33
239: Cintorín Slávičie údolie – nábrežie – Staromeská – Pražská – Šancova – Jelačičova
Zmena A-bus:
39: len v úseku Súhvezdná – Trnavské mýto a krátke vozy,
88: skrátenie trasy na úsek Ovsište – Nový most,
68: vybrané spoje cez zastávku Landererova na AS Mlynské Nivy ako L 168
Zrušené linky: 30, 31, 32, 38, 63.
( ) – zachádzková trasa
S tým, že horizont dobudovania pri dobrej vôli so zohľadneím toho, že sme v BA, by mohol byť tak rok 2011 - 2012.
Takže koho by to zaujímalo:
Predpoklad vybudovanie tratí:
1. Mlynská dolina s vetvou k Cintorínu Slávičie údolie
2. z Molecovej cez nábrežie a Staromeskú na Hodžovo, resp. cez podjazd na Nám. 1. mája + zatrolejovanie konečnej pod mostom,
3. trať Amfiteáter – Matúšova – Drotárska – Búdkova,
4. zobojsmernenie Lamačskej a potiahnutie cez Hodonínsku a Podháj na súčasnú konečnú v Lamači,
5. trať cez Košickú, Most Apollo a Dolnozemskú do Ovsišťa.
Následné trasovanie:
T-bus:
201: nechať ako je
202: nechať ako je
203: vybrané spoje predĺžiť cez Búdkovu po Lovinského
204: Lamač – Podháj – Lamačská – TESCO Lamač – Kramáre – Trnavská – Slovinská – Galvániho – Avion
205: predĺžiť cez Avion po Letisko
206: predĺžiť cez Prievozskú na Hraničnú
207: (Vojenská nemocnica– Pri Suchom mlyne) - Valašská – Lovinského – Matúšova – Drotárska – Mudroňova - pôvodná trasa – Ružová dolina
208: z Hodžovho predĺžiť cez Staromeskú , nábrežie na Kuklovskú
209: predĺžiť cez Prievozskú, Košickú, Dolnozemskú do Ovsišťa
210: na pomocný pohon predĺžiť cez Dostojevského rad na Šafko
211: Koliba – Kramáre – Patrónka – Vojenská nemocnica
212: obojsmerne cez Patrónku
213: posilová ako teraz
214: Ovsište – Dolnozemská – Košická – Rajská
230: ako L 30 s tým, že k zachádzke na Segnáre by sa využil agregát
231: Cintorín Slávičie údolie – nábrežie – Staromeská – Kollárovo nám. – AS Mlysnké Nivy
232: ako L 32
233: ako L 33
239: Cintorín Slávičie údolie – nábrežie – Staromeská – Pražská – Šancova – Jelačičova
Zmena A-bus:
39: len v úseku Súhvezdná – Trnavské mýto a krátke vozy,
88: skrátenie trasy na úsek Ovsište – Nový most,
68: vybrané spoje cez zastávku Landererova na AS Mlynské Nivy ako L 168
Zrušené linky: 30, 31, 32, 38, 63.
( ) – zachádzková trasa
S tým, že horizont dobudovania pri dobrej vôli so zohľadneím toho, že sme v BA, by mohol byť tak rok 2011 - 2012.
peter.tomsik
mam niekolko otazok, na ktore by ste mi mozno vedeli odpovedat - byvam mimo BA, no pol roka som tam "zil"
poradie oblubenosti
1. elektricky//kvoli akceleracii a malej nachylnosti na dopravne zapchy..
2.trolejbusy - opat ta akceleracia..elektromotor ma silu jak hovado
3.autobusy - tie IKARUSY 400-vkove su fajn, no a tie dozivajuce 280tky..ufff..vodicovi nezavidim...
tieto stranky mi moc pomohli pri zorientovani sa v MHDcke - zoznam odchodov, prichodov z jednotlivych zastavok je k nezaplateniu - a ta sms sluzba je BOMBA! Vzdy ma tahali infa o tom aky ma autobus motor, spoterbu a podobne, takze aj v tomto som tu nasiel mnopho infa..vyrocne spravy je zaujimave poprezerat - hlavne statistiky km, nafty a rozpoctu.. mam ale niekolko otazok:
1. - preco je posledna vyrocna sprava na strankach z r.2003?
ak som prehliadol nove, tak sorry, ale bolo by fajn, keby bola posledna z r.2005.
2. - aku ma spotrebu trolejbus? BUSy maju v priemere 42l - jasne, priemer je priemer, ale da sa nejako vyjadrit aj spotreba trolejbusu? kolko vychadza km jazdy? ake su sadzby na kwh pre DPB? nasiel som info o celkovej spotrebe, ale nie pre jendotlivy bus..toto by ma zaujimalo aj pri elektricke, aj ekd tam to bude asi tazsie, bo tam je aj ta rekurperacia..? Som si raz vsimol na 8cke el., ze spotrebovana el.en.bola ja neviem 1mil.kwh a zrekurperovanych bolo 250tis.kwh, moze to byt? ci zle som to odcital? Tu rekurperaciu by mi mohol niekto vysvetlit, bo neviem co to celkom rpedstavit ako sa to skladuje, ci je to tak, ze ked jedna brzdi na danom segmente a druha akceleruje, tak to ide priamo do nej? - sorry za maaterske vyjadrovanie, ale nerozumiem sa tomu, len davam dokopy myslienky..treba ma brat s rezervou..:D
3. - preco je tak kriticky malo revizorov? mam taky pocit, ze za toho pol roka, co som pracoval v jednej firme ma kontrolovali dvakrat!!!!!! 2x za pol roka! viem, ze mnoho ludi, hlavne Blavakov cestuje nacierno, aj mna segranka prehovarala, ze naco si budem kupovat trojmesacnik studentsky, sak aj tak revizori nechodia..toto nechapem, asi som DRBLO vychovany, ale ja som si preratla, ze sa mi to splati za mesaic!! a dalsie dva sa vozim s kludnym svedomim, ze aj ked budu kontrolovat, tak som v poriadku..
Zdravim vsetkych v diskusii...
Som milo prekvapeny, ze je tu tolko ludi, cakal som ze tu bude par prispievajucich a posledny psrispevok rok stary..takze super..
mam totiz niekolko otazok, na ktore by ste mi mozno vedeli odpovedat - byvam mimo BA, no pol roka som tam "zil"
poradie oblubenosti
1. elektricky//kvoli akceleracii a malej nachylnosti na dopravne zapchy..
2.trolejbusy - opat ta akceleracia..elektromotor ma silu jak hovado
3.autobusy - tie IKARUSY 400-vkove su fajn, no a tie dozivajuce 280tky..ufff..vodicovi nezavidim...
tieto stranky mi moc pomohli pri zorientovani sa v MHDcke - zoznam odchodov, prichodov z jednotlivych zastavok je k nezaplateniu - a ta sms sluzba je BOMBA! Vzdy ma tahali infa o tom aky ma autobus motor, spoterbu a podobne, takze aj v tomto som tu nasiel mnopho infa..vyrocne spravy je zaujimave poprezerat - hlavne statistiky km, nafty a rozpoctu.. mam ale niekolko otazok:
1. - preco je posledna vyrocna sprava na strankach z r.2003?
ak som prehliadol nove, tak sorry, ale bolo by fajn, keby bola posledna z r.2005.
2. - aku ma spotrebu trolejbus? BUSy maju v priemere 42l - jasne, priemer je priemer, ale da sa nejako vyjadrit aj spotreba trolejbusu? kolko vychadza km jazdy? ake su sadzby na kwh pre DPB? nasiel som info o celkovej spotrebe, ale nie pre jendotlivy bus..toto by ma zaujimalo aj pri elektricke, aj ekd tam to bude asi tazsie, bo tam je aj ta rekurperacia..? Som si raz vsimol na 8cke el., ze spotrebovana el.en.bola ja neviem 1mil.kwh a zrekurperovanych bolo 250tis.kwh, moze to byt? ci zle som to odcital? Tu rekurperaciu by mi mohol niekto vysvetlit, bo neviem co to celkom rpedstavit ako sa to skladuje, ci je to tak, ze ked jedna brzdi na danom segmente a druha akceleruje, tak to ide priamo do nej? - sorry za maaterske vyjadrovanie, ale nerozumiem sa tomu, len davam dokopy myslienky..treba ma brat s rezervou..:D
3. - preco je tak kriticky malo revizorov? mam taky pocit, ze za toho pol roka, co som pracoval v jednej firme ma kontrolovali dvakrat!!!!!! 2x za pol roka! viem, ze mnoho ludi, hlavne Blavakov cestuje nacierno, aj mna segranka prehovarala, ze naco si budem kupovat trojmesacnik studentsky, sak aj tak revizori nechodia..toto nechapem, asi som DRBLO vychovany, ale ja som si preratla, ze sa mi to splati za mesaic!! a dalsie dva sa vozim s kludnym svedomim, ze aj ked budu kontrolovat, tak to mam na poriadku..zda sa mi to, aelbo niekto spominal cislo 25 - to je kriticky male cislo!!! DPB mal stratu 130mio Sk. za rok 2003//nepamatam si presne.., viem ze listky tuto stratu nedorovnaju, ale je to dominovy efekt..jeden co sa dlho vozi na cierno postupne prehovori 10tich a ti desiati..50tich..atd,atd..myslim, ze je to zatial zalozene na slusnosti jednotlivca, ci si kupi elektricenku aelbo nie - toto by bolo treba nejak premysliet.. Viem, ze asi neni rozumne od kazdeho obcana, kt. ma trvale bydlisko pozadovat prispevok mesacny na MHDcku - to by asi nepreslo, ale co takto ju potom dat zadarmo? Niekde to tusim tak spravili a bol to revolucny krok - neslo by to aj v BA? skuste sa vyjadrit - bez nadavok, pls.ok? to je len otazka..
tie druhe otazky dam uz do druheho prispevku...sorry za dlzku, ael to je tak, ked si zbierate otazky dva roky a potom ich naraz niekde spisete..:Ddufam, ze to system akceptuje..
tak zatim
ByE
PeeT