Riešenie je to ako písal KLF, aj tak sa mi zdá ako priveľký luxus, totiž rozdiel je jedno záložné vozidlo ako stiahnutie kĺbových busov z inej linky, kde nepremávajú len ráno a to navyše len jedným smerom.
133 chodi len rano a plna byva dole kopcom ? .
Inak klbovy bus tam siel ako zalozny x-krat a plny. Nebolo poznat, ze by bol siel pomalsie ako plny 12m bus.
lenze to je uz nemozne... pretoze s NDS sa nikto o takejto alternative nebavil, a podjazd pod (buducu) dialnicu D2 je postaveny tak ze presne splna normy.... ak by sa tam dali troleje, tak by nesplnal normy.... i ked, viem ze u nas by boli schopni to zatrolejovat bez podjazdu, nasadili by tam duobusy a tie by si na podjazd prepinali na dieslovy agragat
komu? rozhodne 25Tr..... nasadzovanie 25Tr na trat na aku chodia, je ako ist s Porsche Carrerou jazdit offroad...
25Tr je luxus, este k tomu sa s nim zle zaobchadza...
o useku Tomasikova - ZST Nove Mesto viem, len ma zaujimalo ci uz niekoho napadlo zatrolejovat vajnorsku... a preve po pripadnom vybudovani tohto useku by sa mohla zatrolejovat na useku Trnavske Myto - ZST Nove Mesto..
Re #71200 KLF: ako a komu by pomohlo ze by tam nejazdili 25Tr, ale 15Tr?
A konkrétne aký typ kľbových busov máš na mysli? Pretože predstava, ako sa plne naložený kľbový bus pachtí hore Dlhými dielmi je takmer z oblasti sci-fi ?
tu suhlasim s intonym ze je to hyckanie ludi... Paradoxne ze prave v dobe, ked je DPB proti subeznej jazde elektriciek a inych vozidiel vznikne tato linka.... a nemyslim si ze je to vina dpb...
ech uz len tu 101 obnovit...
Keby zatrolejovcali 61 v sucasnej trase, celkom jednoducho by sa vyriesilo priecestie "duobusmi", na ten prechod by stacil ten pomocny motor. Pred priecestim by dal dole tykadla a na zastavke za priecestim by len nahodil tykadla naspat na draty a slo by sa. ?
Na 133 treba klasicke klbove busy. Je rozumnejsie, ked ide bus chvilu pod dratmi ako trolejbus dlho mimo drotov. ? ? ?
Má ísť v pokračovaní Bulharskej, po Galvaniho a Ivánskej na letisko.
Uvažuje sa aj o trati v trase 39, po Trnavskej a Vrakunskej ceste na Súhvezdnú. Križovanie vlakového, tobôž "škodlivého" reťazovhového vedenia trolejbusovým by bolo "príliš zložité"... ?
Ja cestujem každé pracovné ráno električkou pod Nový most a nie 133. Raz som tým šiel a už nechcem. Až mi bolo zle a zároveň smutno ako sa ten dieslový agregát namáhal, ktorý ani nie je určený na takúto premávku. Je to len hýčkanie ľudí...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX