Reakcia na: ivanbuto #71010:
sám si počul, koľko bude trvať konanie o odkúpení pozemkov, niekde bude musieť ísť o vyvlastnenie pozemkov, iba pod stĺpmi ktoré budú niesť trolejové obratisko pri Riviére. Stále sú však reálne úvahy o predĺžení trolejov po Botanickej a nábreží a uvažuje sa podľa odborných štúdií, či je lepšie napojiť to cez Staromestskú na Hodžovo, alebo cez Dostoják na Nivy. Aj keď to sa dá spochybniť ako zbytočné dupľovanie električky trolejbusmi na dosť dlhom úseku ? Odhliadnuc od toho, že 25Tr nie je ani zďaleka normálny duobus, že pomocný agregát je stavaný iba na núdzové použitie, pokiaľ možno nie s ľuďmi (DP má testy čo sa robili 3 dni na L88 - po celý deň - podľa nich je to O .K.), odhliadnuc od toho všetkého, keď už nebudú žiadne šóry v Ml. doline tá prevádzka na ten agregát na L32 sa bude dať prežiť si myslím. Nakreslí sa tam chronometráž o 5 minút dlhšia; striešky na vedení na zast. Pri S. Mlyne a SAV, alebo Sokolská už dávno mali byť, to je neschopnosť jedného rezortu DP.
Nal Sehel
Karose je odstavená a poslaná na prerobenie CNG + GO. IK435 buď
znovu zvaria alebo vyradia. Žiaľ pokiaľ nebude dostatok nových busov lepšie to nebude. Treba si uvedomiť, že aj Karosy ktoré prerobia na CNG + GO majú tiež len opravované rámy t.j. tiež už niektoré museli reklamovať, lebo opätovne praskli. Celkovo životnosť Karos CNG nieje veľmi dlhá - pretože kvalita GO je tak na 65% - samozrejme v DPB, ale všetkých obyvateľov BA ale aj vodičov vedenie presvedči, že to vydržia po GO ďalších 10 rokov a tom ver !!