Reakcia na: Mike #70992:
Veď napíš, koho sú to nápady. 
Stále nechápem, prečo by sa malo kupovať ďalších 6ks. 25 Tr. Už sa tu hovorilo o zatrolejovaní Mlynskej Doliny. Dovtedy linka 32 cez ňu chodí na motor, a pokiaľ viem, tak tento pomocný motor jednoznačne nie je určený na takéto pravidelné jazdy. Nehovorilo sa aj o tom, že je to zbytočne drahé, takto po 6 ks. kupovať?
Na Dlhých Dieloch pri zrušení 133 a zriadení preferovaného pruhu tých súčasných 6 ks. na linke 33 určite postačí.
Každopádne dúfam, že nás čaká aký-taký rozvoj plnohodnotnej trolejbusovej dopravy, nie duobusových liniek.
Nal Sehel
Karose je odstavená a poslaná na prerobenie CNG + GO. IK435 buď
znovu zvaria alebo vyradia. Žiaľ pokiaľ nebude dostatok nových busov lepšie to nebude. Treba si uvedomiť, že aj Karosy ktoré prerobia na CNG + GO majú tiež len opravované rámy t.j. tiež už niektoré museli reklamovať, lebo opätovne praskli. Celkovo životnosť Karos CNG nieje veľmi dlhá - pretože kvalita GO je tak na 65% - samozrejme v DPB, ale všetkých obyvateľov BA ale aj vodičov vedenie presvedči, že to vydržia po GO ďalších 10 rokov a tom ver !!