Prosím ťa, musím sa pridať k orlominerálke - ty už naozaj v ekonomických klategóriách ani neuvažuj.
1) Nerieš počty vodičov (v PO majú polovičný plat) ani
2) Počty vozidiel (podstatné je, koľko najazdia km).
3) Ďalej si spočítaj, koľko z tých vozidiel je električiek (nižšie nákaldy na oskm, výrazne vyššie na vzkm),
4) Spočítaj si, že DPB musí udržiavať električkové trate, kým DPB ani DPmP ani žiadny iný DP cesty nie), a potom príď s úvahou ešte raz. Na to netreba žiadne exaktné výpočty, na to treba rozmýšľať.
Aj s tými autobusmi si úplne mimo, lebo je to presne opačne.
V DPB sa samozrejme kradne ostošesť, ale percentuálne z toho rozpočtu je to komická časť, ani najväčší poctivec, čo by vyhádzal všetkých korupčníkov, by nezmenil hospodárenie DP zásadným spôsobeom. DP proste musí dostať viac peňazí.
Šak je viem. Benzíňák by išiel na alkohol, alebo lepšie zmes benzínu a alkoholu. A čo sa oleja týka, tak údajne BOSCH vstrekovače prežujú aj dlhodobú prevádzku na olej. ?
To nevieš ,že sa prerábajú autá na kuchynský olej? V Nemecku je o to dosť veľký záujem. A tá cena? Keď je už niekto tak bohatý ,že si to auto prerobí na kuchynský olej tak je to preňho málo.
co to kecas, to ma teraz akoze primator vybehnut do ulic s kyblom farby a premalovavat grafity a chodit medzi mladez a presviedcat ich aby sa takymto sposobom nebavili? Nemali im nahodou doma vysvetlit, ze po cudzich budovach sa necarbe? Nech skusi "skraslit" doma obyvacku a foter mu vybije predne zuby...
To su take nazory a riesenia na urovni ZS, napr. s tymi hrobovymi poplatkami. Co ten vobec moze vediet ake su poplatky za hrobove miesta... To bolo podla mna jednoducho niekym zaplatene...
Ved hej, ale DPB dostava pri 850 vozidlach a 1300 vodicoch dotaciu 1,2 mld. a este aj stratu vyprodukuje. Jednoducho nieco vtom Presove robia lepsie a je zrejme ze Karosa z roku 1988 bude mat zasadne vyssie naklady ako Citelis z roku 2006, vsak ano.
Re #70706 hoppusmark: alebo pridas este melon a kupis o 12m Citelis naviac
Re #70705 richardhudec: Myslim, ze by mala vzniknut nejaka iniciativa na udelovanie vyrocnych ANTIcien pre novinarov za taketo bludy...
Jedna vec je ale finančná stránka a druhá, že tie nové busy by sa mali kupovať. Lebo to, čo tu je nevydrží donekonečna. V ostatnom uznávam, že máš pravdu.
4946 bol pred chvíľkou videný pod Prístavným mostom smer petržalka. Išiel asi z Jurajovho dvora. Na základe stavu vozidla by som tipoval že išiel do šrotu, ale pravdepodobne to stočil na most a šup do vozovne. ?
V 7906 som videl novú nálepku trás električkových liniek - vľavo dolu v rohu je napísané, že vypracovalo Občianske združenie mhd.sk - vyzerá to dobre, lepšie ako ten plánik predtým - chválim
tak ale vezmi si...v devinskej by mali jazdit novsie busy - poziadavka nie 13, ale 10 rocneho decka...sak to moze povedat kazdy a ked tomu male deti este nerozumeju...myslim financiam...tak naco sa ich najcitanejsi mienkotvorny dennik v SR pyta...MHD zadarmo...no comment...a ako sa uz len primator moze zasluzit o to, aby neboli pocarbane budovy, ked su pocarbane budovy, ktore nepatria mestu a podobne...napr. solarisy....1 tyzden v premavke uz boli niektore pocarbane...ako sa tomu da zabranit??? nijak takze tiez taka decka pripomienka
Myslím, že ani v ČR nie je kredit SZ u uvažujúcich ĺudí príliš vysoký. Väčšina voličov ich v parlamentných voľbách volila len preto, aby prejavila nespokojnosť s väčšinovými stranami. Martin Bursík je síce charizmatická osobnosť, ale strana, ktorá je proti jadrovej energetike bez akejkoľvek reálnej alternatívy, podporuje nezmyselné veterné elektrárne, povinný výkup predraženej veternej energie a ktorej predseda jazdí na vozidle nelegálne upravenom na fritovací olej, pričom produkuje rádovo vyššie množstvá škodlivín, než moderný turbodiesel, pričom sa tým ešte verejne chváli, nemá u mňa šancu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133