Ámos: Re Tvoje otázky z dispečera:
Samozrejme že motorom, a rovnako celému vozu, je úplne jedno, ktorým smerom sa ním hýbeš. Technicky.
Iná vec je však tá, že pomocný zadný panel neposkytuje také možnosti ovládania vozidla ako predné stanovište, a prúdové rozsahy do cca 400A na zadnom paneli versus 560-580A na hlavnom radiči sú len špičkou ľadovca. A o bezpečnosti jazdy som sa už rozpisoval. Takže vozu to síce jedno je, ale vodičovi a ostatným účastníkom premávky to sotva bude jedno
Samozrejme že motorom, a rovnako celému vozu, je úplne jedno, ktorým smerom sa ním hýbeš. Technicky.
Iná vec je však tá, že pomocný zadný panel neposkytuje také možnosti ovládania vozidla ako predné stanovište, a prúdové rozsahy do cca 400A na zadnom paneli versus 560-580A na hlavnom radiči sú len špičkou ľadovca. A o bezpečnosti jazdy som sa už rozpisoval. Takže vozu to síce jedno je, ale vodičovi a ostatným účastníkom premávky to sotva bude jedno

luky133