Bon-Cu "#6930": ono to bude tym, ze ZS sa nikto privatizovat nechysta. aspon zatial nie... oni sa nam len ZSR na novy rok od radosti rozdelili na dva kusy a teraz sa miliardovy dlh ide pomaly prelievat z jednej spolocnosti do druhej. aj sami zelezniciari su z toho veseli. najlepsie sa budu mat ZSR, kedze prognozy hovoria, ze do roku 2006 budu ziskovi. v ako stave vtedy bude ZS, to sa nik neodvazuje predpovedat... 
mimochodom, videl som uz prvu masinku s novym logom ZS a este stale si myslim, ze to nebola ziadna vyhra... ale co uz, viem si predstavit aj horsie. len neviem, preco sa do prdele nevedia vzdat toho svojho okridleneho kolesa...
a na koniec iba jeden detail na inu temu: tusi niekto, s akym intervalom bude premavat to kyvadlo do avionu? nejakych kazdych 20 min. ako do auparku alebo raz za hodinu ako do danubie?

mimochodom, videl som uz prvu masinku s novym logom ZS a este stale si myslim, ze to nebola ziadna vyhra... ale co uz, viem si predstavit aj horsie. len neviem, preco sa do prdele nevedia vzdat toho svojho okridleneho kolesa...
a na koniec iba jeden detail na inu temu: tusi niekto, s akym intervalom bude premavat to kyvadlo do avionu? nejakych kazdych 20 min. ako do auparku alebo raz za hodinu ako do danubie?
Majkl
Metro: už zase začínajú predvolebné sľuby. Nič z toho sa neuskutoční. Najviac ma pobavilo, že ŽSR idú údajne kupovať súpravy s naklápacími skriňami - za 4 mld. Sk a to ani neboli predtým schopní zmodernizovať 26 vagónov v ŽOS Vrútky za rok.