Však som písal, kto konkrétne a inicály súhlasili ? . Ale, bohužiaľ, títo súdruhovia reprezentujú mesto. A Lunáček, ktorý tam svoju neschopnosť reprezentuje už od čias boľševika, musí na každého niečo vedieť, inak si nedokážem vysvetliť, že ho ešte nikto nedokázal odstreliť.
Vysvetli mi, prečo diskusii tu nemôže niekto použiť skratku CMO? Budem pokažde vypisovať CENTRÁLNA MESTSKÁ OBLASŤ, Z CENTRÁLNEJ MESTSKEJ OBLASTI, S CENTRÁLNOU MESTSKOU OBLASŤOU, OD INDIVIDUÁLNEJ AUTOMOBILOVEJ DOPRAVY...
Ako ty môžeš vedieť, koľkí vedia a koľkí nevedia tu, čo je to CMO? Mike, už vyššie napísal, že aj DPB vo svojich oznamoch použil CMO, tak to nie je taká debilina.
Nemiešaj skratku MHD medzi tie vaše špeciálne pochúťky. Skratka MHD tu bola dávno predtým, než som sa narodil. Pamätám, že mi matka povedala, aby som išiel MHD a počkal ju v centre, trebárs na Kamennom námestí, ale za celý svet si neviem spomenúť, že by použila CMO. Fakt neviem., Prepáč, že je naša rodina tak tupá a že sa so mnou odmalička nerozprávali v skratkách, aby som mohol neskôr ohurovať iných na chatoch a diskusiách. Prepáč nám to.
Ano, ale v diskusii hádam nebude každý pokaždé vypisovať centrálne mestská oblasť, individuálne automobilová doprava, mestská hromadná doprava... a bla ☺
? ? ? ? ? ?
Ale minule som tu uz aj ja rypal do toho, ze co to je CMO a pamatam sa, ze sa ku mne pridali aj dalsi. CMO sa fakt nepouziva bezne, je to skor take z frajeriny podla mna. A hlavne v praxi som nepocul, ze by sa ma niekto v zivote spytal, ako sa dostane do CMO.
Naklikaj si do vyhľadávača IAD, možno zistíš. Mimochodom, CMO je bežne použité aj v článkoch na oficiálnej stránke mesta... Prídeš sem a začneš zabŕdať. ?
and Galiyosha - aj ja mám k nemu veľký rešpekt, pretože ho považujem za rozumného a umierneného človeka.
Možno jedna z mála represií o ktorých môžem tvrdiť, že v sebe mám je "alergia" na činnosť a pôsobenie podnikov SAD v rámci BA a okolia - proti ktorým by som dokázal byť represívny až až. ? Ber to ale s rezervou - zajtra sa idem odstreliť s náložou na linke BA - Pezinok - okolo 14:38 ?
Istý nemenovaný námestník primátora pre dopravu spomínal, že zatrolejovanie Patrónky obojsmerne stojí a padá na policajtoch (dopravný inšpektorát, či kto sa k tomu vyjazdruje), ktorý nepovolí, aby pri dnešnej premávke išiel trolejbus zo zastávky krížom cez x pruhov do ľava. Autobus áno, ale trolejbus nie, lebo má vedenie, a čo keď mu padnú palice...
Preto ja som navrhoval, aby bola jedna trolejová stopa v zastávke apokračovala v pravom jazdnom pruhu a druhá v úplne ľavom pruhu a medzi nimi séria zasebou idúcich spojok (krátkych stôp) oddeľujúcich sa od tej úplne pravej výhybkami ovládanými jazdou a to miestne. Fungovalo by to nasledovne: t-bus zo zastávky smer kramáre bliká doľava kde stoja kamióny a idú igk. Posúva sa cez spleť výhybiek v tom svojom pravom pruhu a v momente, keď ho nejaký kamión a následne IGK pustí cez pruhy doľava, t-bus našlapne jazdu (logicky, lebo chce vyštartovať) a tým by si prehodil výhybku v mieste, kde sa chce preradiť a prešiel by cez tú patričnú stopu. ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Chicco