Reakcia na: tr3mp #68843:
Istý nemenovaný námestník primátora pre dopravu spomínal, že zatrolejovanie Patrónky obojsmerne stojí a padá na policajtoch (dopravný inšpektorát, či kto sa k tomu vyjazdruje), ktorý nepovolí, aby pri dnešnej premávke išiel trolejbus zo zastávky krížom cez x pruhov do ľava. Autobus áno, ale trolejbus nie, lebo má vedenie, a čo keď mu padnú palice...Preto ja som navrhoval, aby bola jedna trolejová stopa v zastávke apokračovala v pravom jazdnom pruhu a druhá v úplne ľavom pruhu a medzi nimi séria zasebou idúcich spojok (krátkych stôp) oddeľujúcich sa od tej úplne pravej výhybkami ovládanými jazdou a to miestne. Fungovalo by to nasledovne: t-bus zo zastávky smer kramáre bliká doľava kde stoja kamióny a idú igk. Posúva sa cez spleť výhybiek v tom svojom pravom pruhu a v momente, keď ho nejaký kamión a následne IGK pustí cez pruhy doľava, t-bus našlapne jazdu (logicky, lebo chce vyštartovať) a tým by si prehodil výhybku v mieste, kde sa chce preradiť a prešiel by cez tú patričnú stopu. ? ? ?
galiyosha
Počuj, čo ty vlastne chceš? Na jednej strane píšeš o "'kvalitnej' práci developerských spoločností v centre", na strane druhej niekoho, kto volá po koncepcii rozvoja a stanovení funkcií priestoru územným plánom, hneď označíš za "komunistu či neofickovca"?
Ja viem, čo chceš. Ty sa chceš len hádať bez ohľadu na obsah. Typický prípad kariérneho účastníka diskusného fóra. "Všichni jsou blbci, akorát já jsem prima bystroň", že...