Oprava trate bude vykonávaná v dĺžke 500 m dvojkoľajne. Hlavný rozsah prác pozostáva z vybúrania koľajového krytu, demontáže a odstránenia koľajových polí na drevených podvaloch a odstránenia štrkového lôžka a podložia do hĺbky 85 cm. Následne začne budovanie nového štrkového lôžka, pokladanie prefabrikovaných panelov typu VUIS, montáž novej koľaje v dĺžke 500 m dvojkoľajne a zriadenie koľajového krytu zo živičných vrstiev hrúbky 20 cm.
Turbo
--
Presne tak, keby sa takto flakalo v Mochovciach, ako by to asi dopadlo?
--
Pick>
ja pisem desiatky rokov slovensky, ale dodnes som sa nenaucil spravne pisat na klavesnici a moj prstoklad je opravdu hroza. Vela chyb su preklepy, ked si to citam, tak niekedy sam pozeram ze co som to popisal. Ale druha vec je, ze keby ma za to co pisem aj platili, tak by som si daval podstatne vacsi pozor, ale takto je to iba take bla-bla medzi nami
--
Opat budu premavat smradlave neatraktivne fekalbusy do dajakeho este fekalnejsieho Shoppng parku. Keby radsej behali elektricky, ale to je samozrejme nerealne. Elektricka ma podstatne vyssiu atraktivitu pre cestujuceho, iba autickari hadzu vsetky trakcie do jedneho vreca s nazvom MHD. To je chyba.