ešte sa dodávala 16 T pre Poľsko (Wroclav ?) a pre Prahu pravdepodobne pôjde 300 ks 15 T - s otočnými podvozkami a vraj aj 100 % nízkopodlažná... Vo vývoji
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.
Vyborny postreh ! Vozidlo sa volalo Skoda Furgon a boli vyrobene v BAZ tusim 4 prototypy. Ja si pamatam na svetlozeleny a oranzovy. Tusim aj bezovy, alebo biely behal. Preco sa nakoniec nevyrabal neviem presne. Ktohovie, ci to nebol dalsi zo slovenskych prototypov, ktore cesi nedovolili vyrabat. Ako mnohe ine.
Ked to bude chodit aj s ludmi, nebude problem na zastavkach s jej dlzkou + vselijake nariadenia a ten predpis o dlzke vozidla , vchadzanie do obluku atd. ...alebo sa to na testujuce resp. testovane vozidla nevztahuje? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Škoda Felícia Sedan /prototyp z ktoreho vzisla sucasna/
http://skoda.stable.cz/cz/vase_auta_upload/820_2004-12-01_19-41-54_27.jpg (1991)
Škoda Tudor
http://skoda.stable.cz/cz/vase_auta_upload/820_2004-12-01_19-44-42_82.jpg
(2002)
Favorit Sedan
http://www.garage.sk/clanky/skoda-favorit-sedan/81
Skoda 120 s motorom vpredu
http://auta5p.car.cz/vystavy/brno_2005/salon_068.jpg
Skoda 710 Sedan
http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_skoda_2003/depoz_041x.htm
Favorit Coupe (na SK su 4)
http://galerie.autorevue.cz/data/585/medium/P1030446.JPG
je ich vela