Tak Praha napr. plánuje trať na letisko. Viedeň sa rieši prepojka ,aby vlaky z BA vedeli ísť cez Swechat. Ostrava už má cca. rok vlak na letisko. Ak sa konečne vybuduje na novo BA uzol tak aj čas cestovania vlakom po BA sa zrýchli.
a uplne klucova otazka je, ze ci je (ne)schopnejsie mesto (DPB) alebo stat (ZSR) a podla toho kto ma vacsiu sancu tam dostat na svateho dindy aj nejaku kapacitnu kolajovu dopravu smerovat aj svoje sny....
Ten nikto tam dal návrh, že to vidí tak, že by EC Metropolitan zachádzal na BTS. Evidentne sú ľudia, čo by za to boli.
Poznám dosť ľudí, sám som medzi nimi, čo na lety do zahraničia využili lety z Prahy, Budapešti, alebo Košíc namiesto Viedne, či Bratislavy, lebo to bolo výrazne výhodnejšie a to som z Bratislavy. Tak isto poznám ľudí z Prahy, čo využívajú letisko v BA, či Viedni, lebo to je pre nich výhodnejšie. Dokonca poznám jedincov, čo takto leteli z Varšavy, lebo dokázali tak ušetriť aj 400€. Takže áno, nejakých jedincov, čo by z Prahy došli na BTS určite nájdeš.
Teraz sa natíska otázka. Ozaj je úlohou vlaku typu EC to, aby stál v BA na Hlavnej stanici a potom zachádzal na letisko v Bratislave raz za 2 hodiny? Nemá väčší zmysel, aby to obhospodaroval nejaký osobák napríklad z Kútov, Štúrova, čo jazdí častejšie, aby tam zachádzal? To je jedna otázka. Druhá otázka, je tam priestor tam vôbec niečo také vybudovať, aby tam ten vlak mohol prísť a aj odísť?
Myslím, že najväčším záujmom štátu by malo byť prestup na električku v Ružinove smerom na letisko a predĺženie vlakov z Viedne od hlst trebárs do Podunajských Biskupíc.
Prvoradé by malo byť pohodlné spojenie z letiska do Viedne s jedným prestupom. Čo by výrazne zlepšilo konkurencieschopnosť štátneho letiska voči Schwechatu. A nejaké metropolitany sú zbytočné a úplne napr...
Poukazujem na to že tvoj argument bol nezmyselný pretože nikto nenavrhoval aby tam Metropolitan stál kvôli ľuďom z Prahy alebo Budapešti. To nie je "útočenie na teba", ani to neimplikuje že si myslím že by tam Metropolitan stáť mal.
Ad 4 - my point exactly... Vytiahol si dve mestá odkiaľ naozaj nikto na BTS nepôjde a odignoroval asi 5 staníc po ceste odkiaľ ľudia na BTS cestujú aktívne a vo významných množstvách.
Moment, takže si to zhrniem:
1/ ja som sa pýtal človeka, aký zmysel má zastavovanie EC Metropolitan na BTS, ak už to navrhoval.
2/ ty si na mňa reagoval: "Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva." - Takže tu sa tváriš, že ten Metropolitan na BTS má zmysel, lebo sú tu ľudia čo žijú medzi Prahou a Budapešťou a teda by ho využívali na cestu na BTS. Mimochodom, sú aj lety, kde sa oplatí prísť z Prahy do Bratislavy, takže aj odtiaľ nájdeš nejakého takého cestujúceho.
3/ "Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou." - Takže tu vlastne popieraš čo si vyššie napísal, keďže si sa oháňal ľuďmi, že spadajú pod spádovú oblasť BTS. Ten argument z Prahou? Prečo si vytiahol práve Prahu? Prečo nie Budapešť? Tú som tam tiež spomínal. Ale áno, mohol som spomenúť aj Kolín. To by bolo potom v poriadku zrazu?
4/ Zase vyťahuješ Prahu. Prečo nie Budapešť? Prečo nie Kolín? Pardubice? Brno? Břeclav? Možno čakáš veľa ľudí z Kútov? To som mal povypisovať každé jedno mesto, že či má zmysel na EC Metropolitan, aby stál na BTS, lebo stojí v Budapešť-Nyugati pu., Vac, Nagymaros-Visegrad, Szob, Štúrovo, Nové Zámky, Bratislava hl.st., Kúty, Břeclav, Brno hl.n., Pardubice hl.n., Kolín, Praha hl.n. a Praha hl.n.,Kolín, Pardubice hl.n., Česká Třebová, Brno hl.n., Břeclav, Kúty, Bratislava hl.st., Nové Zámky, Štúrovo, Szob, Nagymaros-Visegrad, Vac, Budapešť-Nyugati pu.
Takže z toho mi vychádza. že to síce považuješ za blbosť aby EC Metropolitan stal na BTS, ale útočíš na mňa pre Prahu, čo som spomenul? Či sa mýlim?
Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou.
Predstav si, ja to viem vlaky stoja aj inde ako medzi východzou a cieľovou stanicou.
Vieš mi potom povedať prečo ak Bratislava nutne potrebuje pre BTS vlakovú zastávku pre EC, kde sa čaká, že by sa malo premlieť cca 3 milióny pasažierov, tak VIE s cca 31 miliónmi pasažierov, nemá EC čo ide z BA do Viedne cez letisko a letisko BUD v Budapešti nemá priame spojenie z Bratislavy EC, keď tam majú 5,5 milióna cestujúcich?
O koľko ľuďoch sa bavíme, aby cca 10-15 minútová zachádzka na BTS pre EC dávala zmysel? Bude nám tam pravidelne vystupovať/nastupovať aspoň 30 ľudí?
Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva.
Za mňa je dosť zvrhlé ťahať ešte ďalej tie dízle z NR alebo Prievidze, keď všade máme dráty. No kvôli obehom asi tá Prievidza by to dala. No musela by sa posunúť s odchodmi, aby to dávalo zmysel.
Stále tam nemusí prísť o 7 min.skôr.keď ti vlak stoji na vedlajšej koľaji. Inak akoro hodinové vaty na obrat OS TT-GA sú luxusné s porovnaním S60 či Rex 60.
Nie, lebo v Galante robi pripoj na Os do Trnavy v 58. minute.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.