Reakcia na: N/A #68136:
vzdy som fascinovany ako technika ovlada ich, a oni nie techniku... Pokial viem, otacanie tercikov v buse systeme je na zaklada dvojkovej sustavy 1 a 0, teda nie je problem naprogramovat to (ak sa chce), alebo v inych mestach kde sa pouziva buse nemaju linky 500 a vyssie?a ja nemyslim inverzne cislo linky, ale inverzny ciel...
proste, ked sa chce, da sa...
a tiez nechapem ani tym teplomerom... je tam miesto na 40 znakov pomaly a z toho 7 miest je medzera a tarifa je 001/002 (zbytocne 2 znaky)
potom to vyzera takto (: = medzera)
Hlavna stan::::::::::001
namiesto toho aby to bolo
Hlavna stanica:::::::::1
preboha, je to programovatelna technika, tak kde je problem
intony.sk
Ten preklad liniek 4 a 12, hlavne cez víkend. Z Karlovej Vsi pod Nový most idú v priebehu 6min. oboje linky a potom 14min. nič. V opačnom smere idú oboje linky v priebehu 4min. a potom 16min. žiadna.
Včerajšie cestovanie do Ružinova..
Trolejbus 33 z DD meškal, keď prišiel na Molecovu, električka 9 odchádzala (išla o 2min. skôr) Keby však vodič ostal na zastávke trčať, kým nedostane na predzvesti signál voľno, bez problémov by som ju stihol. (Mimochodome, prečo nemožu vodiči električiek ostať trčať na zastávke pred predzvesťou, ale prečo sa musia jak takí truľovia posúvať, aby o pár sekúnd opäť zastavili?)
Električka 12 prezmenu prišla o 2min. neskôr, keďže 14 na ňu na Šafarikovom námestí nenapája počkal som na 4, ktorá meškala niečo vyše minútu, vďaka čomu mi ušla 8 do Ružinova. Nakoniec mi šla električka 9, na ktorú som kľudne mohol ísť z domu o 20min.
Celkový čas Hany Meličkovej - Slovanet (48 min.)
Taký je obraz cestovania linkami odvšadiaľ všade s nahovno intervalmi. Keď jedna ujde, mám proste smolu.. Sakra, jak to vo mne bublalo, keď som si spomenul, ako v diskusiách ľudia do mňa dr.ali, keď som obhajoval systém málo liniek a dobré intervaly... ? ☠