Tak mohol aj nemohol... Vtedy urcite nepremavalo tolko aut ako dnes (o tom netreba urcite polemizovat ? ). Dnes je cele mesto doslova udusene autami, radsej si ani nechcem predstavit, co by narobili tie priecestia s premavkou (na Steinerke aj krizovanie s elektrickami... ? ) Trat by jednoznacne musela ist v tomto useku pod zem a potom ju tahat z priekopy na most - no, to by chcelo na taketo stupanie velmi dlhy usek a obavam sa, ze na to nie je dost miesta. Na mieste dnesnej autobusovej stanice boli tusim kasarne ci co, ale to je jedno, skratka o stanici sa tam ani nesnivalo, AS bola pri Avione. Dnes uz by sa to v takej podobe urcite nedalo prevadzkovat. A tak bola trat do Petrzalky vybudovana okolo Ruzinova, urcite aj vzhladom k neskorsej obsluhe Slovnaftu. Je vsak pravda, ze ta povodna trasa bola vyhodna. Len nebyt tych priecesti...
existuje existuje... ale pozri sa kde mas stanice... obe su viac menej odveci... islo mi o to, ze by to bol komplexny system, tarifa mhd, linkovy system... a to je jedno ze by sa muselo podhrabavat, popripade nadjazdovat... islo mi o tie koridory... To ze sa s Nivami neuvazovalo som nevedel... ale aj tak si myslim ze by to bol dobry prestupny uzol keby boli obe stanice de facto v jednej
Dnes linka Bratislava-Pezinok vlakom nie je??? Mimochodom, keď boli Nivy, tak nebola ASMN, Slovany sa to nevolalo, zastávka BA-Slovany dodnes existuje, je medzi Riazanskou a Jarošovou. Priecestná signalizácia úrovňových krížení na Malinovského (Šancovej), Steinerovej (Krížnej) a Mlynských Nivách spôsoboval kolpasy gumokolnej dopravy vrátane MHD, takže by sa to aj tak musel zahrabať alebo podhrabať atď.
pokial viem sa ludia stazoavli na nedostatocnu kapacitu a na to, ze im nejde bus az do centra. hlavne, ze sa neprestupuje, ale zas niekto ma problem so zapchami. s tym tazko nieco spravit...
No tak hneď po vybudovaní Nového Mesta sa to premenovanie zrejme nekonalo, keďže terajšie Nové Mesto, sa krátky čas volalo Bratislava - Štadión. (aspoň tak píšu v knihe 100 rokov MHD).
Trafil si do čierneho. Stačilo to zapustiť pod zem alebo potiahnuť mostom, ale tu je to uplne inak ako v inych mestách, tu všetko dobre pobabrú a potom nevedia kam s konopí. Bratislava ?
nechápem to alebo nerozumiem tomu. Nechápem tomu je Brátyslafsky néspisovne.
1. vieš ako vyzerali nivy v čase jej zrušenia ? O AS tam nemali ani potuchy.
2. Koridor pre dopravu bol správny, ale železnica Filiálka - Petržalka v povrchovej forme - nereálnosť. Trať bola okrem toho jednokoľajná
3. nebudeme plakať nad rozliatym mliekom - na Karadžičovu by sa električka časom mohla zmestiť - po odstavení Starého mosta a vytunelovaní pod Malými Karpatami. Aj v predĺžení cez Dostojevského rad.
inak to zrusenie tych trati bol podla mna najvacsi omyl v historii dopravy v BA... mohol to byt zaklad pre nosny dopravny system, ved tie kolaje isli de facto po celom meste... spravili by sa zastavky, stanica Nivy by sa trocha zmensila a bolo by to super... spravili by si primestske linky po Bratislavskom kraji a davno by sme mohli zabudnut na SAD a autobusy ktore znecistuju prostredie (chodili by len tam kde nevedu kolaje)... V klude mohla byt linka BA- Pezinok... popripade by sa mohla od toho vyvyjat doprava v meste, ZST Nivy (nevolalo sa to nahodou Slovany?) mala vynikajucu poziciu (pri AS)... nechapem tomu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony.sk