Reakcia na: Ike #67346:
nechápem to alebo nerozumiem tomu. Nechápem tomu je Brátyslafsky néspisovne.1. vieš ako vyzerali nivy v čase jej zrušenia ? O AS tam nemali ani potuchy.
2. Koridor pre dopravu bol správny, ale železnica Filiálka - Petržalka v povrchovej forme - nereálnosť. Trať bola okrem toho jednokoľajná
3. nebudeme plakať nad rozliatym mliekom - na Karadžičovu by sa električka časom mohla zmestiť - po odstavení Starého mosta a vytunelovaní pod Malými Karpatami. Aj v predĺžení cez Dostojevského rad.
?
Vidím, že včera bol voz 4107 a dnes 4110
TeBeCe
Na Karloveskej ulici pri bývalej Riviére sa tvoria predlhé kolóny električiek. Semafor v každom cykle prepustí iba jedinú, ostatné musia trpezlivo čakať ďalšie „kolá". Z dispečingu Dopravného podniku pravidelne vyzývajú svojich šoférov, aby radšej z konečných zastávok odchádzali skôr, nech sa vozidlá do iných častí metropoly nedostávajú s neúnosným meškaním... Jój, bolo že to pred vyše rokom rečí, ako mesto „čoskoro" zabezpečí pre električky tzv. preferenciu, rozumej, dostanú v premávke prednosť pred inou dopravou. Práve karlovoveská radiála mala byť prvá. Komplet vybavená potrebnými kamerami, opto- či laserovými snímačmi, farebnými gombíkmi... priam ako z finálovej scény kultového filmu Marečku, podejte mi pero. Žiaľ, zavedenie „električkovej automatiky" uviazlo. Pôvodné sľuby s výhľadovými termínmi vystriedalo neurčité „dúfanie", že preferencia hádam raz bude...
Autor: Soňa Pacherová
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Abratislavao&c=bratislavao_1_5