Vsic: rozdiel medzi 10 minutovym a 30 (45) minutovym listkom je taky aky je. Je to preto, lebo ludia vyuzivali vo velkej miere kratke listky. DPB sa to nepacilo, lebo casovy tarif sa nezaviedol preto, aby ludia usetrili, ale preto aby DPB viac zarobil. I ked ludom sa tlacili kaleraby do hlavy, ze vsetko je pre nich, aby to bolo spravodlivejsie ... Preto je to v stave v akom to je. A coskoro sa 10 minutove listky zrusia, lebo sa neoplatia, vsak co, nie?

J
Kolaje pri Poluse by sa mali opravovať tento rok, to mám z magistrátu.
Filharmónia potrbuje benefičné koncerty na vlastnú existenciu. Veď rekonštrukcia bude trvať 5 rokov. Toľko ako hradný palác. (do roku 2008)
Rekonštrukcia Mostovej v sume 25 mil je plánovaná na buduci rok s využitím technológií na odpruženie trate. Podobne ako na Kamennom ak sa nemýlim.
Pri vytvorení pešej zóny sa má vytvoriť SOCHORADIE kráľov a kráľovien korunovaných v BA čo vylučuje možnosť trate, ako na Obchodnej. A fakt je ten, že náštevníkov nedostaneme do BA na eliny, ale na kultúru. K tomu patria aj prvky uličnej architaktúry, kvalitná hudba, .... Už dnes je SND a SF plná rakušákov, lebo tieto inštitúcie sú na svetovej úrovni.
O Carltone som nič také nepočul. Odkiaľ to máš a kedy sa má začať s rekonštrukciou.
Trať na Hviezdoslavku je nemožná v prvom rade pre ambasády, ktoré to nikdy nedovolia. Príliš veľké riziko a možnošť teroristického útoku.
A stými zápchami. zabudli ste, že autá by mali isť v budúcnosti cez La Frankoni po Einsteinke a Košickej. Do konca sa predpokladá aj asanovanie Nového mosta alebo jeho skrátenie a vyustenie na nábrežie. Po Staromestkej sa nebude o 20 rokov jazdiť autami určite.