Reakcia na: Sommelier #66569:
No ano, ale je tu jedno ale...dobre, dajme tomu, uvidime co a ako, v autobusoch som za, aby sa menilo radikalne vsetko viac ako 10 rokov stare. Totiz ono by to nebolo ani potrebne, pokial by sa DPB staral o tie vozy ako sa straraju inde, u nas su neni garazovane, necistia sa tak casto a poriadne a pod. Elektricky a troliky v poho, len troliky sa musia kupit pre nizkopodlaznost, s T3 by sa dalo daco s podlahou robit, ale to by sa aj realne muselo prerabat,vysokopodlazne veci uz dnes neuspeju...
Sommelier
Je to len maximálne vhodné šetrenie financií. Aj rekonštrukciami Vrakos. Tých pár čo zostalo nezrekonštruovaných je v žalostnom stave a s ich prestavbou sa dá tiež len súhlasiť. Životnosť draku vozidla je vyššia ako interiéru a plechov - tak prečo to nevyužiť ?
Podobne ako T3 z 80 tych rokov. Však tie môžu po výmene výzbroje a pravidelných rekonštrukciách interiérov a laku jazdiť v BA kľudne ešte ďalších 20 rokov !
Jediné, čoho sa BA v najbližších desiatich rokoch reálne zbaví sú 280 a 283. Ešte by som to videl na pár krátkych plynov a žiaľ zrejme aj pár TAMov.