Reakcia na: ivanbuto #66106:
No zdá sa, že nesvojprávnych chrapúňov bude v Bratislave viac. Nedávno som išiel na bicykli po prístavnom moste po spodnej lávke (vedľa železnice), ktorá je súčasťou cyklotrasy, pomerne úzka cestička a zrazu sa predomnov zjaví auto s bratislavskou ŠPZ (bohužial už si ju nepamatam), to bolo ako zo zlého sna...ešte som sa kukal či to nieje dáka údržba alebo tak, alebo bol to dáky menejcenný degeš s dakou špatou...auto len tak tak že sa zmestilo na pešiacko-cyklistický chodník a ja som musel uplne zastaviť a dufať že ma nevytlačí cez zábradlie... ?
Peon
Všetko zlé je na niečo dobré - bude navýšená kapacita v Dúbravke. ☺ V pracovných dňoch pôjde tretia električková linka v Dúbravke (X9, namiestko 12-ky) namiesto 15-minútového intervalu každých 10 minút a cez víkend dokonca namiesto 20-minútového intervalu tiež každých 10 minút! Ale v Karlovke samozrejme príde v konečnom dôsledku k zníženiu kapacity cez pracovné dni...
Len škoda, že na Šafko bude z Dúbravky len jednosmerné spojenie (smerom tam) a aj to bude dosť málo, keď namiesto 2 liniek tam pôjde len jedna. Ale tak jasné, že nie všetko sa dá vhodne vymyslieť...
A okrem toho takto Dúbravka dočasne získa priame spojenie s Ružinovom (momentálne má aj priame spojenie s Račou /L5/ a časťou vajnorskej radiály /L1/ - teda Polusom, resp. ŽST Nové Mesto). Žeby sme sa vo vedení električkových liniek vracali k systému odvšadiaľ všade? ?
Ešte pri nejakej výluke by nabudúce mohla premávať priama linka z Dúbravky až na Zlaté piesky. ? Myslím si, že ľudia si veľmi rýchlo zvyknú na priame spojenie Dúbravky s Ružinovom (a hlavne Miletičkou) a od septembra budú nadávať...
Označenie linky X9 mi však nepripadá zrovna najvhodnejšie - skôr než som si pozrel trasu som si myslel, že je to nejaký autobus náhradnej dopravy. Pri výlukách trate v Ružinove nechodia náhodou X9-ky? Resp. na akú trasu je rezervované označenie X9? Uvediem príklad: X7 je pokiaľ viem rezervované pri výlukach trolejbusov v oblasti Palisád, Hradu až po Valašskú.