Reakcia na: SZKV #65727:
Tiez si myslim, ze zakopat elektrickove trate pod zem (v Bratislave) je najlepsie riesenie. Elektricky su zbytocne zdrzovane na krizovatkach, a tou nasou "preferenciou" sa cakanie iba predlzuje.Chapem, co chce povedat Sommelier, ze ak postavime prilis vela vjazdov pod zem pre elektricky, bude to tu vyzerat strasne, priklad: Hodzovo nam.
Vzdy je vsak lepsie postavit par vjazdov pre elektricky, ako nespocetne vela vjazdov pre auta.
Navyse, ak ich budeme stavat koncepcne, vobec ich nemusi byt tak vela. Napríklad pri vybudovani docasnej podzemnej trate od Slovanetu po Trnavske myto bude definitivny iba jeden vjazd pod zem-pri Slovanete. Po vybudovani celej trasy pod zemou (smerom na Hl.st. a Safarikovo nam.) sa vjazd pri Trnavskom myte moze zrusit.
Sommelier
Z DNV do Slovnaftu to bude najbližšie cez Petržalku - len si to treba chcieť predstaviť. A nehovorím, že musíš ísť celú cestu po koľajniciach.
Ak sa budú stavať okruhy, nebudú doplnok, ale rovnocenný partner k električkám - resp. mnohé sa budú kolmo na električkové trate napájať.