Reakcia na: hoppusmark #64788:
kolko je ta vacsina vlakov ? dajme tomu vsetky Os, R, IC, ...; to je vsak len dost maly podiel toho co tade premava (a Os iduce smerom na Komarno odtial asi aj tak nezmiznu, bohuzial nemam teraz k dispozicii aktualny GVD takze nepoviem presne cislo ale myslim si ze tych vlakov smerom na Komarno je porovnatelny pocet oproti tym iducim do Petrzalky)novy tunel mozno zoberie do seba aj nakladnu dopravu, ale opat, aky podiel z nakladnych vlakov co chodia cez ivansku cestu je smerovanych do petrzalky a pripadne dalej do madarska a rakuska ? Mam skor dojem ze vacsina nakladnych vlakov ma za ciel UNS, a odtial pristav, slovnaft a pod.; do rakuska myslim ze vacsina nakladov chodi cez marcheg (a elektrifikacia dotknutej trate (tiez zahrnute v plane) je urcite lacnejsia ako neaky tunel... Dovolim si tvrdit ze ked klesne intenzita vlakov na priecesti na ivanskej v suvislosti s tym tunelom o 25%, tak to bude slusny uspech (avsak zdaleka to nie je tebou spominana vacsina vlakov

marian555
Využie sa konečne Filiálka, ŽST Petržalka, rozvoj okolia, cestovný ruch.... atď. Ako si sám povedal, sme pre západ trh. Trh do ktorého zainvestujú aby sa im to neskôr vratilo.
A čo ma byť zlé na tom že Filiálka bude zväčša, či pripadne celá podzemou? Nerozumiem čo ti na tom vadi???
Dokonca v planoch "obnovy" podstaničneho namestia a hlavnej stanice sa zamyšlalo že by boli trate čiastočne zapustene, pripadne cele prekrite.