ako vidim, najvacsi problem kopu ludi tunak je ten, pochopit ze ucelom projektu filialky nie je riesit vnutromestku dopravu, ale koridor a pomoct primestkej doprave.
pricom ciastocne pomoze ako vedlajsi produkt aj vnutromestskej.
vobec sa neneguje filialka a nosny system. ale nerealizacia nosneho systemu je kvoli neschopnosti magistratu a nie kvoli schopnosti ZSR
pricom ciastocne pomoze ako vedlajsi produkt aj vnutromestskej.
vobec sa neneguje filialka a nosny system. ale nerealizacia nosneho systemu je kvoli neschopnosti magistratu a nie kvoli schopnosti ZSR

Sommelier
Ja viem čo chceš povedať. Nikto nebude vedieť ako to bude vyzerať.
Ja by som ale radšej, aby som z TGV neprestúpil do 4812 po turbovodíkovejplynofikácii a nevzniesol sa s ňou do oblakov, kde by som mohol prestúpiť to 3606, ktorá sa čerstvo vrátila z piatej generálky (dnes už z nadnárodnej spoločnosti Starko ako úspešná miliónta plynofikácia).
Eto vsio.
PS: A pokiaľ dobre vieme, že stará mama má kočík síce použitý, musíme si kúpiť nový ?