Š21Tr: "Totálny chaos v linkovom vedení" by som povedal, že nie je vec, ktorá sa dá zo dňa na deň vyriešiť. Je to problém dlhodobej výstavby a hlavne absencie nových električkových tratí. V Brne máte električky potiahnuté všade. Autobus je len doplnok ako sa dostať na električku. V Bratislave je to prene naopak. Stačí porovnať počty vozidiel.
Stav vozidlového parku len odráža celkovú situáciu ktorá tu vládne: na zdravotníctvo, školstvo a dopravu sa tu totálne sere.
Jednu vec by však DPB mal spraviť a to vypracovať plán obnovy voz. parku z dlhodobejšieho hľadiska a prostredníctvom neho sa snažiť získať nejaké peniaze. Lebo si neviem predstaviť, čo sa stane, keď po x rokoch sa naraz začnú kaziť Ikarusy 4X5.
Stav vozidlového parku len odráža celkovú situáciu ktorá tu vládne: na zdravotníctvo, školstvo a dopravu sa tu totálne sere.
Jednu vec by však DPB mal spraviť a to vypracovať plán obnovy voz. parku z dlhodobejšieho hľadiska a prostredníctvom neho sa snažiť získať nejaké peniaze. Lebo si neviem predstaviť, čo sa stane, keď po x rokoch sa naraz začnú kaziť Ikarusy 4X5.
Martin
Nazdar jsem z Prahy a sem na diskuzi občas píšu už přes rok. Chtěl bych tě opravit u těch Citybusů. Dnes všechny Citybusy vyráběné v Karose jsou plně nízkopodlažní. Kromě kloubových. Do Brna jich dostanete letos 10.
S tou systémovostí je na tom Ostrava o dost lépe než Brno. Ostrava má perfektní tramvaje, vy zase trolejbusy, ale autobusy co se technického stavu týče jsou jedny z nejlepších v Praze. U nás je to zase špatné s tramvajemi, ale metro máme jedno z nemodernějších v Evropě. Do Brna jezdím každoročně na Autotec/autosalon. Co říkáš na objednávku DPMB na 15 Aster?