Dnes okolo 19 h som na L83 išiel vozom #2800 a pri zadných dverách v priestore pre cestujúcich mal otvorený dekel na motor. Bolo vidieť aj cestu pod tým priamo...
Myslím, že je to dosť nebezpečné, bo keby si to niekto nevšimol, tak stúpi na motor či čo to tam je alebo v horšom prípade mu noha zapadne tak medzi, a pod tým je už len cesta...
Chcel som to ísť nahlasiť vodičovi, ale potom mi napadlo, že to asi on otvoril, aby sa motor v tej horúčave chladil... No myslím, že nejaké upozornenie tam nejakým spôsobom mohol dať alebo neotvárať zadné dvere...
Myslím, že je to dosť nebezpečné, bo keby si to niekto nevšimol, tak stúpi na motor či čo to tam je alebo v horšom prípade mu noha zapadne tak medzi, a pod tým je už len cesta...
Chcel som to ísť nahlasiť vodičovi, ale potom mi napadlo, že to asi on otvoril, aby sa motor v tej horúčave chladil... No myslím, že nejaké upozornenie tam nejakým spôsobom mohol dať alebo neotvárať zadné dvere...
Na medzimestskych a primestskych linkach som okrem Slovenska nevidel behat klbaky moc.
Spocitaj si 1+1, a vyjde ti, ze tie vozy tam budu musiet premavat kazdych 5, nanajvys 6 minut, 7.5 uz je neakceptovatelny interval, kedze by sa oproti dnesku este zhorsila hodinova kapacita...
Peon
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?