Reakcia na: S499.1023 #63403:
Čisté konzultantské dohady o vedení trate námesti SNP - hlst - kde lektrička vlezie pod zem ? To že časom pôjde pod zem je jasné, ale čo dovtedy ?
Netuším, aké riešenie zvolia, ale jediný flek, ktorý tam možno je - fontána na mierku.
D1 by sa dnes projektovala úplne inak - a keď sme pri tom, čo asi vieš prvé predvojnové a vojnové časti od Prahy viedli inakadiaľ (zatopený most Borovsko, Otrokovické stavby). http://www.libri.cz/databaze/mosty/heslo.php?id=2468
Ak si toho názoru, že Staromestská je len necitlivá a inak v poriadku - to, že zdemoluješ tretinu mesta môžeš dať možno stranou, no to, že ďaľšiu tretinu dopravne domrdáš je už v poriadku ? To, že sa z miest, ktoré mali mať inú funkciu, stali miesta ťažko tranzitné obhajuješ ? A aby nebolo málo, pribudne tam električkový 5O m tranzit ?
Céčko - to je síce pekné, ale pokiaľ sa chceš dostať na Juh bez toho, aby si sa mrskal do centra (okrem 177, 139) nemáš šancu ! A to je ideálne riešenie ? Pretože použijem tvoje slové z centra a do centra, inam je to pekne s céčkom zlé.
Nehovorím o kľukatení trasy, ale o napojení s východom a západom Prahy.
Starý most je zvrhlý práve preto, lebo je určený na debilné vozenie ľudí do centra a z centra - tranzitné možnosti tohoto prepojenia do iných mestských častí sú na bode nula.
Nevyrývaj s Kutuzovovou - veľmi dobre vieš na čo by bolo prepojenie Račianskej a Vajnorskej dobré.
A k nerealnosti - reálne riešenia sú zatiaľ v Bratislave pokračovaním započatého v 70tych rokoch - a ako pozerám, dediči a prisluhovači tých najhorších riešení nevymreli, pokračujú v započatom diele. (A to Ťa z ničoho neobviňujem, ale to "funkčné" obhajovanie ma vážne dostalo).
K prestupnej stanici - o terajšej funkcii Petržalskej ŽSR nie je reč
- prestupná stanica v mieste križovania s existujúcou traťou - tunelovou prípojkou - električkovou radiálou (to by sa bez ohľadu na jedno čoi druhé malo zrealizovať) http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?id=768&print=1 (nehovoriac o tom, že by sa dal priamo spojiť Janíkov Dvor - Trnavské mýto (pri spoločnej platforme))
- oblúk Einsteinova - Karlova Ves - Kramáre - hlst
V týchto dvoch bodoch je zhrnuté počiatočné riešenie napojenia Patržalky na iné mestské časti - a nie narvať čo to znesie do centra.
Ike
Moldavsko nelezi na Balkane, je orientovane vsak na Rusko... nebol som tam, to ale neznamena ze by MHD v Kišinevi/e mala byt nejaka zla...
Rumunsko a Bulharsko su krajiny ktore si trosicku neskor uvedomili ze chcu ist prozapadnym smerom... v Rumunsku som nebol, no vravi sa ze je to spinava krajina... napriek tomu tam ziju slusni ludia, mozno slusnejsi ako tu
v Bulharsku som bol dostkrat, je tu spina, velky vplyv Turecka (vela Turkov), zle cesty... no v Sofii sa promenadovali nove elektricky, v dedine kde sme pred 4 rokmi isli po prasnej ceste bola pred rokom krasna asfaltka a po svahu na nedalekom kopci sa staval dialnicny viadukt s tunelom (behom roka!) takze, neviem ci su tvoje informacie pravdivo podlozene...
kazdopadne si neviem predstavit odovodnenie EU pre vykopnutie SVK z EU ktore bude zniet "pretoze sa stalo balkanskou krajinou"