Reakcia na: fobust #62235:
zle sme sa od začiatku pochopili. Ty nezakopávaš pod zem, ale staviaš nové trate. A to hneď musí znamenať, že pôvodné sa môžu zrušiť ? Blbosť. V BA sa koľajníc povyberalo už dosť. Stačí. Pre čo by si uvolnil priestor ? Že by autá mohli parkovař **** namiesto pozdĺž ulice ???
Z úveru budú peniaze... máš pravdu, štát si môže požičať vždy. Z úveru budú peniaze... To mi pripomína, pán redaktor, štát na nás dostáva dávky a teraz sa rozhodol, že nám dá menej. Ekonomika Ti ide.
Etapy neetapy, celé som to dal dokopy, lebo som to aj tak nepochopil, mohol by si to nakresliť a zavesiť na net ?
No viem na koľko sa oplatí ísť v centre pod zem, alebo zadrátovať všetky okrajové časti Bratislavy.
Tak či tak. Jo stavba tunela je to isté ako povrchová úprava. Úplne to isté.
Tá zelená trať skrýva v sebe varianty - jej cieľom bolo spojiť všetky 4 radiály čo najkratšie a najlepšie s ASMN. To že sa trolejbusy prelinkujú cez Karadžičovu - čo by bolo aj vhodné a smerom na Šafárikovo námestie (dalej Nový Most, Karlova Ves - Dlhé Diely) je myslím OK.
A čo je Petržalka ? Stavba čo mala stáť už dávno ? A je to teda sláva a sme spokojní s Petržalkou a Petržalka nám stačí ?
1. Vo Viedni sú všeobecne širšie ulice, podobne ako v Prahe.
2. Vo Viedni je električka podstatne užšia. Ako píšeš, viem si to pradstaviť na trnavskom, pod novým mostom, račko a potom už asi nikde na spomínanej trati - a niekde na povrch vyliezať budeš musieť.
hoppusmark
Ináč je škoda, že vlastne DPB neposkyuje žiadne informácie, takže sa nemáme šancu dozvedieť niektoré veci dopredu (výnimka je imhd), ale samozrejme to by aj v DPB museli mať koncepciu a dopredu vedieť, čo v blízkej budúcnosti plánujú (napr. ako v tomto prípade: aké evidenčné čísla dostanú solarisy a na ktoré linky pôjdu)
Lebo takto sa vlastne vždy dozvedáme neoverené info.