Votrelec #6150 tusim): Ale funguje. Sice dost slabo oproti utesnenemu, ale na zavan vzduchu to staci. V kazdom pripade v mnohych staniciach je prievan vdaka ich zlej konstrukcii ci co. Co sa tyka pana Kovalcika, zda sa mi, ze on kritizoval nejaky projekt, o ktorom som v zivote nepocul a on zasa v zivote nepocul o tom "nasom".
Ten elektrickovy projekt naozaj nadsadzuje ceny - ale nemozno sa cudovat. Ved chalani urcite nepoculi o moznosti zhabania pozemku pre verejny zaujem (neviem presne, ako sa to vola), pri ktorom sa plati zvycajne priblizne polovica trhovej ceny. Napriklad.
Priaznivci metra: Nazor, ze Bratislava o 30 rokov bude potrebovat metro, je sice pekny, ale kym nie je podlozeny, nenecham sa presvedcit. Podla mojich informacii v Europe klesa porodnost. Ano, mame dost pristahovalcov a aj Ciganske etnikum sa snazi, ale nemyslim, ze ich prirastok prilis prevysoval ubytok zvysku. Inymi slovami v patstotisicovom (vratane ludi dochadzajucich za pracou) meste nie je nutne navrhovat dopravny system pre milion a pol, pretoze v dohladnej dobe nebude vyuzity. Mozno za 5 storoci, ale kto vie, ci este vtedy bude taka doprava ako dnes? Pred 500 rokmi este zeleznice ani elektromotor neexistovali.
Taktiez som este nepocul protiargument (odmyslime neobjektivne manipulacie so sumami, ked sa porovnava nadsadena cena celeho projektu s osekanou cenou vybudovania drahy bez depa, vozidiel etc. a podobnych) na peniaze. Ano, je (prenho) krasne a snobske, ked si multimiliardar kupi Rollsa na to, na co by mu stacila Skoda Superb, ale v prvom rade na Slovensku (teda ani v Bratislave) nie je dost penazi (alebo aspon nie su tam, kde ich treba) a v druhom rade si nemyslim, ze stat a samospravy a im podobni sa maju pravo spravat snobsky. Nie su to ich peniaze.
Ten elektrickovy projekt naozaj nadsadzuje ceny - ale nemozno sa cudovat. Ved chalani urcite nepoculi o moznosti zhabania pozemku pre verejny zaujem (neviem presne, ako sa to vola), pri ktorom sa plati zvycajne priblizne polovica trhovej ceny. Napriklad.

Priaznivci metra: Nazor, ze Bratislava o 30 rokov bude potrebovat metro, je sice pekny, ale kym nie je podlozeny, nenecham sa presvedcit. Podla mojich informacii v Europe klesa porodnost. Ano, mame dost pristahovalcov a aj Ciganske etnikum sa snazi, ale nemyslim, ze ich prirastok prilis prevysoval ubytok zvysku. Inymi slovami v patstotisicovom (vratane ludi dochadzajucich za pracou) meste nie je nutne navrhovat dopravny system pre milion a pol, pretoze v dohladnej dobe nebude vyuzity. Mozno za 5 storoci, ale kto vie, ci este vtedy bude taka doprava ako dnes? Pred 500 rokmi este zeleznice ani elektromotor neexistovali.
Taktiez som este nepocul protiargument (odmyslime neobjektivne manipulacie so sumami, ked sa porovnava nadsadena cena celeho projektu s osekanou cenou vybudovania drahy bez depa, vozidiel etc. a podobnych) na peniaze. Ano, je (prenho) krasne a snobske, ked si multimiliardar kupi Rollsa na to, na co by mu stacila Skoda Superb, ale v prvom rade na Slovensku (teda ani v Bratislave) nie je dost penazi (alebo aspon nie su tam, kde ich treba) a v druhom rade si nemyslim, ze stat a samospravy a im podobni sa maju pravo spravat snobsky. Nie su to ich peniaze.
Andy