Podľa mňa by sa Slovenská autobusová firma presadila asi v Rusku a v Ázii kde sú staré šroty ale možno aj v Afrike. No ja keby som mal založiť autobusovú firmu tak by som ju nazval Presburg. A ešte som sa chcel vyjadriť ,že Citylink ktorý už neexistuje sa zamieril na zlé trasy. Podla mňa by to mohol ešte raz skúsiť na linke ktorá by mala podla mňa úspech asi 90% a to linka Dlhé Diely - Tesco Lamač. Plno ľudí by ju podla mňa využili. Ale podla mňa by ani tie autobusy nepostačovali a mohla by ísť takto Kuklovská potom ako 32 ale pri Molecovej by zabočila smerok k Dúbravke v Dúbravke okolo zimného štadiónu a potom tadiáľ do Tesca a späť. ?
Matej Balog
Sedlo: To by zvládli možno aj krátke vozidlá.
V poobedňajšej špičke sledujem pravidelne iba trať Nový Most - Bulíkova, no naplnenosť 15m vozidla by dosiahla prinajhoršom tesný nadpriemer po Kremnickú (od Nového Mosta). Potom je to už pomerne prázdne, výnimky sú veľmi zriedkavé. Dnes som však išiel aj opačným smerom a bolo to ešte prázdnejšie.
Aby som to teda zhrnul, na L88 by Solarisy kapacitne podľa môjho názoru úplne postačovali. Keby sa rozhodovalo o víkende, tu by som však bol na pochybých, či by boli potrebné, ale treba uznať, že krátke vozidlá bývajú podľa toho, čo som sa dopočul celkom plné (pri mne na Bulíkovej som to videl iba raz) pri konci trasy na západe Petržalky.
PS: Zmena intervalu by nebola s najväčšou pravdepodobnosťou potrebná, takže kĺbové vozidlá by mohli poputovať na iné miesta. Neviem však, či nebude prekážať, že plnička je v Jurajovom dvore a 88 jazdí skôr v Petržalke, zasahuje iba do oblasti Mlynských Nív.