Legálny spôsob bránenia ti vysvetlil Stage v príspevku #61534. Ak by si to trestné oznámenie chcel podať ešte počas služby, dispečing by mal zabezpečiť tvoje vystriedanie.
K tej situácii: je jasné, že ten taxikár bol prílíš agresívny. Bohužiaľ, v dnešnej dobe máš takýchto ľudí okolo seba kopec. Viem, aká stresujúca a ťažká je z toho dôvodu práca vodiča MHD. No aj napriek tomu, nemáš pocit, že aj z tvojej strany by nezaškodilo byť viacej ohľaduplný? Si predsa vodič profesionál a skús sa vžiť do pozície toho druhého. Keďže pred tebou bolo niekoľko električiek, bolo evidentné, že nič nezískaš tým, ak sa tam natlačíš. Spomínaš, že hoci druhý voz zasahoval do križovatky, dalo sa to obísť a niekoľko áut ťa aj obišlo. No nenapadlo ťa, aký výhľad mali tí vodiči, najmä na električky prichádzajúce sprava od Nám. Ľ. Štúra? Takmer žiadny. Preto môj názor je taký, že keby si chvíľu ostal pred križovatkou, ty by si o nič neprišiel a uľahčil by si situáciu ostatným. Ten taxikár by si ťa ani nevšimol a možno by ti aj poďakoval.
P.S.: Pri našej jedinej výmene názorov spred pár mesiacov (možno si na ňu spomínaš) som nadobudol presvedčenie, že je zbytočné s tebou diskutovať, pokiaľ mám iný názor ako ty. Takže aj teraz si myslím, že pre teba ostanem len „týpek, ktorý zo seba robí blbca“, ale bol by som rád, keby si nad mojím pohľadom na vec aspoň pouvažoval.
Bo Poľsko je veľké a Poznań je dosť na Západe, takže najbližšie to majú cez ČR. Zvlášť, keď sa snažia využívať čo najviac diaľnice, ktorých je v Poľsku skromne a v Čechách hojne.
A tie poruchy - no napríklad v regionálnej doprave si jednu pamätám (SAD NZ), že bola vyriešená tak, že vodič niekam išiel zavolať do tel. automatu do SADky a poslali náhradu.
oki rozpíšeme
b) SADky pojazdných dispečerov nezvyknú mať
c) SADky nehodovky nezvyknú mať
V prípade nehody s účasťou autobusu SAD sa normálne volá polícia ako u každej inej nehody. Výmenu kolesa by mal vodič vedieť zvládnuť, rovnako aj drobné poruchy. Pri väčších poruchách bolo zvykom pomáhať si s miestnym podnikom SAD. Ale ako to funguje dnes, keď atomizácia SADiek úspešne prebehla, už netuším.
K tým vysielačkám - vysielačky väčšinou nenájdeš ani v MHDčkách, ktoré prevadzkujú SADky... ?
Sorry, ale nechápem tomu "dtto nehovodovky". ? Teda majú vlastné alebo nie? Tipujem, že nie...
V prípade nehody s účasťou autobusu SAD sa teda ako postupuje?
Jéminé fakt, jasné, také rozsiahle územie pokryť... A to si aj napr. defekt musia vodiči SAD opravovať či im SAD zabezpečí nejakú zmluvnú pojazdnú dielňu?
A iné poruchy, využívajú normálne autoservisy?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMEŽ