Reakcia na: Andy #60998:
Minule som si pripadal ako totálny blbec. Čakám na Trnavskom a po asi 12 tich minútach mi to prišlo divné a pekne som sa chytil za hlavu. Tak som sa postavil do situácie cestujúceho, ktorý sa o tom neinformuje... Kdežto ja som na to zabudol.
Sommelier
Aby bolo jasné, zmýšľaš zvrátene.
Jedna vec je to, že dotácie sú voči DPB nefér a treba ich korigovať - z toho vychádzaš ?
A čo tak ekológia dopravy ? SAD bude stavat v BA elektrickú trakciu ?
Napriek zavedenia BID (už nejakého, ktorým znakom bude nielen číslovanie liniek, ale aj spoločná tarifa) sa bude jednať o mnoho samostatne hospodáriacich spoločností.
Nemyslíš, že SAD prevezie zákazníka za tie isté peniaze tú istú vzdialenosť, aj pri vyšších tržbách tržbách pri omnoho nižších nákladoch ? A často so ziskom ?
A čo zlepšovanie dopravy - takzvané rozťahovanie mesta zlepšovania jeho dostupnosti ?
A čo pozemok pod dvomi tretinami Mlynských Nív ? Zvyšnú tretinu by som ponechal diaľkovej a medzinárodnej doprave. Časť by prepadla v prospech výstavby bytov a administratívy, aj vzhľadom na riešenie električkovej trate záhradnícka, svatoplukova, mlynské nivy dostojevského, zóna pribinova, šafárikovo námestie.
Celý zbytok AS by sa mal stať mestským parkom, ktorý v tejto zóne bude obrovským prínosom.
Úroveň intenzity MHD v Bratislave nie je dosiahnuteľná súčasnými cestujúcimi. Bratislave viac menej hovorí o skvalitňovaní dopravy a nie o jej rozširovaní. S rozširovaním tá kvalita súvisí. Naopak to ale nie je.
Vieš koľko modrých autobusov je v križovatkách bratislavy ? A keď vznikne zápcha, sú v nej výrazným miesto zaberajúcim elementom a v bežnej prevádzke časovou stratou pre ostatné formy dopravy ?
Aké by teda malo byť posobenie týchto spoločností ?