Čo sa týka SAD a MHD, môj názor:
1. IDS pozostávajúci zSAD, ZSSK, DPB. Koordinátor bude BID.
2. vybudovať moderné terminály, v kotrých by boli ukončené prímeské zastávkové SAD spoje, v týchto lokalitách:
Komisárky (smer PK)
Zlaté Piesky (smer Senec, TT,...)
perspektívne, ak by sa viedol NDS cez Patrónku, Patrónka,
pokiaľ nie, tak niekde v Dúbravčiciach (smer Záhorie)
Jasovská (pár spojov do Dobrhošte a Bodíkov)
Spoje od Šamorína by premávali do širšieho centra, keďže koľajová doprava sa do smeru PB, Vrakúňa nechystá.
Zárvoeň by sa ponechalo zopár zrýchelných spojov zo všetkých smerov na AS MN.
3. Posilniť z týchto terminálov električkovú dopravu.
Financovanie: Dopravu si bude objednávať BID, ktorého akcionármi budú VÚC, mesto a MDPaT, resp. orgán pod neho podliehajúci, keďže Zločineckú spoločnosť dotuje MDPaT, od DPB, SAD, ZSSK a iných subjektov. BID bude financovaný mestom, VÚC a štátom.
1. IDS pozostávajúci zSAD, ZSSK, DPB. Koordinátor bude BID.
2. vybudovať moderné terminály, v kotrých by boli ukončené prímeské zastávkové SAD spoje, v týchto lokalitách:
Komisárky (smer PK)
Zlaté Piesky (smer Senec, TT,...)
perspektívne, ak by sa viedol NDS cez Patrónku, Patrónka,
pokiaľ nie, tak niekde v Dúbravčiciach (smer Záhorie)
Jasovská (pár spojov do Dobrhošte a Bodíkov)
Spoje od Šamorína by premávali do širšieho centra, keďže koľajová doprava sa do smeru PB, Vrakúňa nechystá.
Zárvoeň by sa ponechalo zopár zrýchelných spojov zo všetkých smerov na AS MN.
3. Posilniť z týchto terminálov električkovú dopravu.
Financovanie: Dopravu si bude objednávať BID, ktorého akcionármi budú VÚC, mesto a MDPaT, resp. orgán pod neho podliehajúci, keďže Zločineckú spoločnosť dotuje MDPaT, od DPB, SAD, ZSSK a iných subjektov. BID bude financovaný mestom, VÚC a štátom.
Sommelier
Topic: prec s primestskou dopravou z ASMN
veď práve. Lenže pokial s niecim nie si spokojný (DPB) je v tvojom zaujme aby si poukazal na nezmyselnost chodenia primestskej dopravy na Nivy.
Expresná linka a lá SAD je sakra ZLÝ nápad.
Ako by si ho realizoval ???
Pretože keď si uvedomíš - Linky SAD premávajú hlavne po hlavných cestách, kde jej expresná zastávka by znamenala expresný prestup.
A ako by sa zariadilo, aby bol spoj rovnomerne vytazeny ?
A naco robit expres SAD autobusovu linku subezne s elektrickovou ci trolejbusovou tratou ?
Ako ochotne by SAD chcela prevziat cast vnutromestskej dopravy ?
Ako expresne by sa do SAD autobusov nastupovalo a vystupovalo ? Dvomi malými dverami ? 15 metrová expres linka ? A kĺbaky kvoli tomu SADky nenakúpia !
Este by som aj ja rád tebe trochu otocil ekonomický pohlad. Cestujúci nie je strata. Cestujúci sú v dotacnom systeme peniaze. Tak ako ziaci, pacienti, ci drogovi dealeri. Pretoze na kazdého cestujuceho dopravca dostáva peniaze. Keby ho DPB mal, má nárok na dotačné peniaze. A okrem toho prijem.
Zabudnite na model, ze on nam obsadi elektricku.
Co mate fobiu ? To je strasne ! Ked tych elektriciek bude malo, tak sa kupia. A verte tomu ze sa kupia. Momentalne je ich tesne dost.
Naco by sa nieco kupovalo, ked to nepotrebujete ?
bratislavská odpoved: Nemožeme kúpit nic, co urgentne nepotrebujeme. A tam je prímestský cestujúci.
Bodka.
Doprava sa robí z vonku dnu a opacne, ale zdá sa mi, ze vacsina z Vas nevytiahne v mysli paty z BA ani keby...