Reakcia na: Ike #60464:
"Oni proste maju ine priority. Mne osobne je lepsie ked mi dojde nemodernizovany autobus a casto, ako ked nadavam a raz za pol hodinu mi dojde preplneny modernizovany. Nemam konkretne nic proti modernizacii, ale myslim si ze najlepsim meradlom uspesnosti DP je spokojnost cestujucich (su sice narocni)."Ano, všetci vieme, o čom to je. Spokojnosť cestujúcich by mala byť základná méta; prvá príčina a posledný dôsledok. Všetko nasvedčuje tomu, že toto si uvedomujú aj mnohí z DPB. Možno aj podaktorí z magoriátu. A aj tak to je pre nás dnes iba sci-fi.
DPMB (Brno, ČR) obsadil tušim minulý, či skôr rok 2004 v ankete firma (podnik; inštitúcia) roka vysokú ****. Umiestnil sa niekde do 3. miesta. Generálny riaditeľ DPMB dokonca tušim vyhral anketu manažér roka.
Vladimír
Prvé čakanie pred nástupom cesty sa do platby predsa nezapočítava.
"kupis hodinovy = 20 sk. mas to to iste - v tvojom pripade"
To si uviedol ako najhorší príklad? Že v konečnom dôsledku zaplatí len to isté? Prečo neuvedieš celý rad príkladov, keď v dôsledku prestupnej tarify ušetríš?
Re #60443 guri: Ak sa nemýlim, s električenkou na 1. pásmo môžeš ísť až na prvú zastávku v 2. pásme.