Reakcia na: Spectre #60255:
Myslim,ze na temu naterov uz bolo povedane dost,ale ja osobne sa tiez priklanam k nazoru,ze dobre spravene CVR su prinosom.Aj v BA bolo dost prikladov,kedy som si povedal "wow great".Je to normalna bezna prax vsade vo svete.Ale CVR musia mat protipol v jednotnom kvalitnom mestskom natere.A ten by mal byt rovnaky pre vsetky vozy,elektricky,trolejbusy aj autobusy-plynove aj normalne.Prirodzene drobne prisposobenia jednotlivym typom vozidiel su samozrejmostou.
a jiné pojedou z Bystrce/Králova Pole do Komárova (a nikam jinam). Mezi těmito subsystémy budou nezbytné komplikované přestupy a např. cestující z oblasti Veveří se už asi nedostane linkou 3 bez přestupu do Židenic (dnes linka 3, s jedním přestupem ddosažitelné sídliště Vinohrady i Bystrc) ani na Lesnou...
hoppusmark
Btw. v nejakom článku hovoril niekto z DPB (myslím že Zachar), že "najlepšie by bolo, ak by vozidlá nemali CVR vôbec a mohli byť všetky v rovnakom nátere."
Prečo ale? Mne reklamy vôbec nevadia, až na niektoré výnimky(ak sú nepriehľadné a sú nalepené na skle..)
Proti celoplošným reklamám a bussboardom nič nemám. Ak je autobus, v ktorom sa veziem, nový a čistý, nevidím dôvod, prečo by nemohol mať CVR. ?