na margo tej ankety...
osobne by som vklude uvital, ak by sa tarifa nocnej dopravy zvysila aj 2x (aj 2,5x) no sucasne by sa zmenil interval a autobusy (a trolejbus) by premavali o 23.45, 00.30, 1.15, 2.00, 2.45, 3.30
pricom by vo vozoch ND neplatili ziadne predplatne cestovne listky, a na kazdej zastavke by o tom bola informacia
podla mna to nie je az tak nemozne a dpb by nic nestratil, ba dokonca by nejake drobne ziskal + aku taku prestiz...
osobne by som vklude uvital, ak by sa tarifa nocnej dopravy zvysila aj 2x (aj 2,5x) no sucasne by sa zmenil interval a autobusy (a trolejbus) by premavali o 23.45, 00.30, 1.15, 2.00, 2.45, 3.30
pricom by vo vozoch ND neplatili ziadne predplatne cestovne listky, a na kazdej zastavke by o tom bola informacia
podla mna to nie je az tak nemozne a dpb by nic nestratil, ba dokonca by nejake drobne ziskal + aku taku prestiz...
Beus
Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo
Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.
Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie