Reakcia na: Ike #60094:
Stacilo by keby nocaky chodili kazdu hodinu, aby sa to jednoduchsie pamatalo, napr.: vzdy o celej by bol rozjazd z Hlavnej stanice (0.00,1.00,2.00,3.00).Co sa tyka tarify - specialna tarifa pre nocaky je blbost, presvedcili sa o tom v Presove, kde pred casom zrusili jednotne cestovne 20.-Sk za jazdu nocakom a zacala aj na nocakoch platit riadna tarifa.
Odkontrolovat platenie cestovne nemas ako. Zavedies nastup len prednymi dverami? Asi tazko.
Moznosti ako usetrit peniaze je hned niekolko. Tak ako cez vikend su na L63 a 74 a ine; nasadzovane namiesto klbakov sola, tak by to slo aj s troliky, napr., troliky z L205, L207, L209 by vecer od 18.00 mohli ist prejazdom na L212 a klbaky z L212 by isli do vozovne...
Beus
Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo
Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.
Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie