Reakcia na: AAA #60101:
Ale o tom to je... keby sa DPB rozhodol zarabat, tak by aj mal peniaze... kedy si naposledy videl revizora? lebo ja asi pred rokom... a to bol treti revizor v zivote co som videl...
Pochopit to musia inde.
Ale rozoznas ich - jednak podla cerstveho novotou sa lesknuceho nateru v kombinacii cerveno-biela (ako 7783 a spol), nie cerveno-kremova
a jednak podla toho, ze cela su na zvysok skrine akoby "prilepene" ciernym zvislym gumovym pasom pred 1. a za 3. dverami, co je dane odlisnou technologiou spajania karoserie
Tak ak som spravne pochopil tak hlavne islo o to ze je treba nove skrine a to ze mozu mat vlecniaky je len + navyse.. ? Ale inak ich asi na pohlad nejako nerozoznam vsak?
Beus
Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo
Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.
Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie