Reakcia na: eripmav #59964:
Tak napríklad na L9 chodí aj veľa ešte tabuľových vozov a keby to mala byť na dojazde ako linka 4, tak by na konečnej musel vymieňať všetky tabule, čo sa často vodičom nepozdáva. Takisto softvéry, v ktorých sa vštky druhy cestovných poriadkov robia to neberú už tak automaticky, keď na dojazde to ide ako iná linka. Takisto keď sa spočítavajú výkony - vozokm sa to počíta tabuľkovo, po linkách ale špeciálne niektoré jazdy (výjazd a dojazd) by museli byť počítané k inej linke. Po viacreých stránkach je výhodnejšie viesť to celý čas napr. ako linku 9, iba zmeniť zastávky od Trn. mýta ďalej. Lebo keby si sa skúsil vcítiť aj do opačnej strany (empatia) (do DPB) tak tam to možno niektomu príde úplne prirodzené, keď to celý deň behá ako tá linka a dojazdová trasa je iba mierne odklonená od pôvodnej (povedzme L9 TRnko - Ružinov), že sa zmení iba cieľ.
To že vlkä sú naučené čítať iba linku sa môže riešiť na dojazdoch tak, že sa číslo linky zmení (teda možno sa toho v budúcnosti dočkáme; aj dojazdy elín a trolejbusov sa ako dlho "nedali" a až raz to vzniklo a teraz sa to berie ako samozrejmosť). Ale úloha má aj iné riešenie: že sa vlkä postupne naučia čítať aj cieľ (a zvlášť, keď je inverzný by to mohlo niečo znamenať

A ešte na utvorenie kompletného obrazu presne túto istú dilemu riešili na k-reporte: pri dojazde sa linka zmení na inú linku (ako to xeš Ty eripmav) v Ostrave. Zato linka, ktorá ide do vozovne ako dojazd aj mimo svojej trasy, (ako je to v BA) funguje v Brne a Prahe. ? ? ?
TeBeCe