Ale ved ked sa clovek kukne na CP L49 tak mu z toho pride zle. To je taký košický spoj. Defakto nevyuzitelny. A ked sa zrusi,o moc velku prepravnu kapacitu Kramare nepridu. A k NOU chodi aj L22. A je uplne jedno,kde na L49 clovek nastupi,ci na Patronke alebo na Kramaroch. Samozrejme,ze je to urcite oslabenie prepravy k NOU,ale ved k NOU chodia dalsie spoje. L22 z Patronky, popripade aj z Kramarov,pri pomyslenom prestupe z L212 mame dalsie prestupy na Magurskej, a to hne bud na dalsiu trolejbusovu linku L209 alebo autobusovu L44 na zastavke Siemens. Z L212 je mozne prestupit na 3 linky,ktore idu k NOU a jedna z nich ide z Patronky dokonca aj priamo. A este jedna vec,kolko ludi vyuzivalo L212 priamo z Vojenskej a kolko by ich vyuzivalo pri tomto modely?Neporovnatelne viac ludi. Ale komu by strasne chybala L49 napriek velmi dobrym pomerom s prepravou k NOU a na Kramare,mozno by stalo za to spravit z L49 trolejbusovu linku, na ktoru by postacovalo nasadit tu 21Tr-ku s dakym debilnym intervalom ako mala L49. Podstatne je to,ze aj ovzdusie by sa zlepsilo.
Tak ušetríš aspoň na víkende. Môžeš zrušiť 49/211 a dať tadiaľ 212. A čo sa týka 22, tak tá vznikla až nedávno, vždy bol plán zrušiť 49 a dať 212 cez Patrónku.
A co keby sa fakt ta 22 zrusila/skratila, ked tam bude chodit 212?
"zlepsi sa spojenie Patronky s Kramarmi" To akože kto cestuje z Patrónky (býva na Patrónke) na Kramáre? To ľudia cetujú z Lamača, ZB, Dúbravky a DNV cez Patrónku na prestup na Kramáre. A teda by na ten prestup slúžila 212, 22 by som zrušil.
Tie ušetrené vozokm - to je taká fráza, čo sa šade automaticky píše ?
1.O akej autobusovej linke hovoris? L22?Tu nemozu zrusit,lebo ju neplati priamo mesto ale mestské casti (tusim Dubravka,Lamac) a spaja NOU a naviac je NP. Trolejbusy na to nemas (NP budu mat len vyvoleny na DD a jednou 21Tr-kou tu linku samozrejme nepokryjes). A uz by bol totalny nezmysel,aby ivalidi chodili na Kramare na 2-3 nasobny prestup. L22 bola na uplne daco ine spravena. Takze naozaj neviem o akej busovej linke pises. ?
2.Osobne si myslim,ze skor,ako bude dokonceny usek dialnice Lamačská cesta-Staré grunty vratane tunela, ten projekt sa nespravi a po sprevadzkovani dialnice v tejto lokalite nastane vyrazny dopravny utlm na Patronke, udajne az o 60%,takze dake kluckovanie medzi masou aut a kamionov by nemalo uz v tej dobe byt. Inak,aj keby,ked to mozu busy,preco nie t-busy?
Ale tie vozo km tiez nechapem. Ved logicky je to obkluka cez Patronku, tak ake usetrene vozo km ??? Vyhoda zatrolejovania je len v tom,ze nastane lespie vyuzitie L212 a zlepsi sa spojenie Patronky s Kramarmi. ☺
Mam 2 otazky k navrhovanej trolejbusovej trate cez Patronku na Kramare.
1.) Kde sa tam usetria vozokilometre ?
2.) Ako si predstavuju odbocenie trolejbusu z tej zastavky cez 3 jazdne pruhy, plne rutiacich sa aut do laveho pruhu na odbocenie na Kramare ?
Re #57945 milannco: Jasné, že dnes už delenie na expresné a obslužné linky neplatí, resp. všetky by mali byť považované za obslužné, môžu vynechať nejaké zastávky.
U tej normálnej 68 to bude pozostatok zo starej 68 (trasa platná do 4.9.2005), kedy bola akoby expresná - vynechávala zastávky Starohájska, Romanova a Švabinského. ?
no hej, pri výlukovej trase to chápem, ale je tak označená aj na terajšej po Bajkalskú, kde ale vynechá iba zastávku Drieňová a preto by som ju už nepovažoval za expresnú. A Ekonomickú univerzitu vynecháva len z technických príčin, krátkej nástupnej plochy.
68 nestojí napr. na Kulíškovej, Kvačalovej, pri Ekonomickej univerzite
Ďurkovský už dohovoril ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF
1.) Zrusi sa jedna autobusova linka.
2.) Tak ako teraz autobusy.
Odpovedal som si spravne ?