Reakcia na: galiyosha #56561:
e #56561 galiyosha & AmosOK. Je to mozno tym, ze si myslim, ze by sa hodila trat prepajajuca Americke namestie a Zahradnicku. Zachadzka linky 14 na Trnavske myto je cista strata casu. A je to mozno tym, ze trat na Mileticovej je v stave alfa-beta.
Hlavna Stanica - linka 1 do Dubravky - nepouzitelna a podobne to bude aj s tou do Petrzalky.
Narvat elektricku do Mesta cez Safko je nevhodne.
Z dopravneho pohladu by som motoristom Stary most nebral. Pokial sa uzavrie pre automobilovu dopravu, zacpe sa aj to co este relativne zacpate nie je. Ale asi sa nic ine nebude dat robit. Jedine dalsi most...
O metre nehovorim. To je totalne zbytocne. Lenze vieme, ze to bolo zamyslane uplne inak. Elektricka by sa mala centru vyhnut vacsim oblukom, pretoze v nom straca velmi vela casu.
galiyosha
To, že električka neodťaží a-93 a Novému mostu, je jasné. Metro by ale podľa Teba odťažilo? Prečo? K metru by vari ľudia nemuseli dochádzať priečne cez pol Petržalky?
A prečo stále tú električku prezentuješ ako končiacu na Šafárikovom námestí? Tým, čo dennodenne prestupujú z autobusu na električku -- či už práve na Šafárikovom námesti alebo pod Novým mostom či na Zochovej -- to výrazne spohodlní a zrýchli cestovanie.
Ja to mám na a-93 a a-95 asi rovnako ďaleko. Keď sa potrebujem dostať do Karlovej Vsi, momentálne chodím na a-93 kvôli lepšej ponuke spojenia na Zochovej (v porovnaní so Šafkom, kde bez ďalšieho pochodu jazdí požadovaným smerom len e-12), hoci prestup Zochova - Kapucínska je minimálne v jednom smere úbohý. Akonáhle by som mohol prestúpiť z električky na hrane na spoj rovno do Karlovej Vsi, nemám čo riešiť.
Ružinov taktiež. Napríklad jazdná doba a-68 Romanova - Záhradnícka je 14 minút -- v ideálnom prípade. Jazdná doba e-14 Šafárikovo námestie - Záhradnícka je 11 minút, pričom ju už cestou nemá veľmi čo spomaliť. Električkou sa z Romanovej na Šafárikovo námestie dostanem hravo do 8 minút. To je síce o pár minút dlhšie, ale z a-68 by som na Záhradníckej musel tak či tak prestúpiť. Navyše v prípade, že aj na a-68 musím prestupovať, a na električku by som nemusel (čo je dosť možné, keďže pokryje väčšie územie Petržalky), to opäť vychádza v jej prospech.
A rád by som vedel, akú alernatívu ponúkaš na cestu do Rače. Taxík? a-59 je linka, ktorá sa možno nedožije ani výstavby električky.