Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #255091:
Moment, takže si to zhrniem:
1/ ja som sa pýtal človeka, aký zmysel má zastavovanie EC Metropolitan na BTS, ak už to navrhoval.
2/ ty si na mňa reagoval: "Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva." - Takže tu sa tváriš, že ten Metropolitan na BTS má zmysel, lebo sú tu ľudia čo žijú medzi Prahou a Budapešťou a teda by ho využívali na cestu na BTS. Mimochodom, sú aj lety, kde sa oplatí prísť z Prahy do Bratislavy, takže aj odtiaľ nájdeš nejakého takého cestujúceho.
3/ "Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou." - Takže tu vlastne popieraš čo si vyššie napísal, keďže si sa oháňal ľuďmi, že spadajú pod spádovú oblasť BTS. Ten argument z Prahou? Prečo si vytiahol práve Prahu? Prečo nie Budapešť? Tú som tam tiež spomínal. Ale áno, mohol som spomenúť aj Kolín. To by bolo potom v poriadku zrazu?
4/ Zase vyťahuješ Prahu. Prečo nie Budapešť? Prečo nie Kolín? Pardubice? Brno? Břeclav? Možno čakáš veľa ľudí z Kútov? To som mal povypisovať každé jedno mesto, že či má zmysel na EC Metropolitan, aby stál na BTS, lebo stojí v Budapešť-Nyugati pu., Vac, Nagymaros-Visegrad, Szob, Štúrovo, Nové Zámky, Bratislava hl.st., Kúty, Břeclav, Brno hl.n., Pardubice hl.n., Kolín, Praha hl.n. a Praha hl.n.,Kolín, Pardubice hl.n., Česká Třebová, Brno hl.n., Břeclav, Kúty, Bratislava hl.st., Nové Zámky, Štúrovo, Szob, Nagymaros-Visegrad, Vac, Budapešť-Nyugati pu.

Takže z toho mi vychádza. že to síce považuješ za blbosť aby EC Metropolitan stal na BTS, ale útočíš na mňa pre Prahu, čo som spomenul? Či sa mýlim?
Reakcia na: bobitwo #255090:
Prečítal som čo si tam napísal. Oháňal si sa tým že tam nemá zmysel zastavovať lebo kto už by tam z Prahy chodil.
Reakcia na: 810zssk #255088:
Ešte raz, prečítaj si čo som tam napísal. Kde som tam napísal, že EC Metropolitan má stáť na BTS?
Reakcia na: david11 #255083:
Degeš nie je "brutálne" znížená kapacita. A keď boli na Trnávke, občas sa na t-49 objavili aj v minulosti.
Reakcia na: bobitwo #255087:
Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou.
Reakcia na: 810zssk #255085:
Predstav si, ja to viem vlaky stoja aj inde ako medzi východzou a cieľovou stanicou.
Vieš mi potom povedať prečo ak Bratislava nutne potrebuje pre BTS vlakovú zastávku pre EC, kde sa čaká, že by sa malo premlieť cca 3 milióny pasažierov, tak VIE s cca 31 miliónmi pasažierov, nemá EC čo ide z BA do Viedne cez letisko a letisko BUD v Budapešti nemá priame spojenie z Bratislavy EC, keď tam majú 5,5 milióna cestujúcich?

O koľko ľuďoch sa bavíme, aby cca 10-15 minútová zachádzka na BTS pre EC dávala zmysel? Bude nám tam pravidelne vystupovať/nastupovať aspoň 30 ľudí?
Reakcia na: david11 #255083:
4 miesta v degesoch minus su brutalna kapacita oproti 30Tr ?
Reakcia na: bobitwo #255073:
Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva.
Reakcia na: david11 #255081:
7 min. je uz vata, áno, ale zase na prestup je celkom malo nechať 2 min, ako aj v opacnom smere.

Os GA-TT: Hodinova vata, lebo keby boli ine casove polohy (setrnejsie), tak to by sa žiadala dalsia súprava s personálom.
Reakcia na: D555.3008 #255077:
Z tej L66 je problém prestúpiť na L49 či 71? Na čo tam preboha dávať degeše a brutálne oslabovať kapacitu na L49?
Reakcia na: TomJ #255079:
Za mňa je dosť zvrhlé ťahať ešte ďalej tie dízle z NR alebo Prievidze, keď všade máme dráty. No kvôli obehom asi tá Prievidza by to dala. No musela by sa posunúť s odchodmi, aby to dávalo zmysel.
Reakcia na: Joyki #255080:
Stále tam nemusí prísť o 7 min.skôr.keď ti vlak stoji na vedlajšej koľaji. Inak akoro hodinové vaty na obrat OS TT-GA sú luxusné s porovnaním S60 či Rex 60.
Reakcia na: david11 #255067:
Nie, lebo v Galante robi pripoj na Os do Trnavy v 58. minute.
Reakcia na: david11 #255068:
Mimochodom, R55 má na Novom Meste pauzu 45 minút. Prievidzké rýchliky až hodinu. Nedali by sa jedny alebo druhé potiahnuť do Petržalky namiesto S8? Tá S8 má totiž v pracovné dni poobede tú dieru kvôli tomu, že má vložené spoje do Rajky a keďže tam jazdí len jedna súprava, tak by nevyjazdila hodinový interval, ak by išla až na Nové Mesto.
Reakcia na: bobitwo #255073:
Napriklad Novy Ruzinov (len teda by sa muselo UNS posunut ako zastavka nad Parkovu aby si nesiel zbytocnych extra 300 - 350m a posunut zastavku Syslia blizsie ku krizovatke s Parkovou aby sa dalo ako-tak prestupit na L66) + su tam plany, ze sa tie polia zastavaju novou vystavbou. Tusim Yimba ci kto pisal, ze procesy uz bezia.
Reakcia na: bobitwo #255075:
Po uvolneni 30 Tr DG z Dlhych dielov ,mohli by sa presunut na 49na usek Mliekarenska -Grofska niva❓ 49 by sme mohli pecislovat na 46 --Mliekakenska - NUSCH.a 49-- Grofska Niva -Mliekarenska -onkologia 46 a 49 v preklade odchodov /46 v odchodoch dnešnych do cca 21*00/je predsa v plane postavit trolejbusovu trat Mliekarenska Prievozska 🤔 😉
a 66 vhodne skratit / Z mliekarenskej smer G.Niva k nem Ružinov a po Ružinovskej spat na Tomašikovú -okruh/
Reakcia na: bobitwo #255073:
Pod tou lávkou sa akože nezmestia nástupištia? Zo strany od Prístavného mosta.
UNS - tak napr. teraz ak by tam stála S8 tak bez prestupu až do Maďarska. Po vybudovaní zastávky v Petržalke za pár minút do Digital parku či Auparku..
Prečo by nemohli vzniknúť pod nadjazdom na Gagarinke nové zastávky? Načo by chodili peši až k cintorínu.
K Metropolitanom.. teraz bežne ľudia z Moravy odlietajú z BA. Po otvorení 33 nových spojení od Ryanairu a 29 od Wiizzairu ich bude nepomerne viac. Z druhej strany som myslel hlavne na ľudí od regiónu N.Zámkov no z Budapešti kľudne tiež. Aj kopec Slovákov odlieta teraz z Budapešti. Všetko závisí od ponuky. Od B. Bystrice ti idú zase v 2h.takte Urpíny.
Reakcia na: si #255074:
Teraz tam chodí 66 a chodí tam prakticky prázdna dá sa povedať. Ozaj tam treba potom ťahať 24m trolejbusy?
Reakcia na: bobitwo #255073:
volakedajsie plany pocitali so zadratovanim prievozu + mala tam byt aj vozovna a meniaren (z toho vyplyvaju problemy s poklesmi napatia na gagarinke v usekoch ktore su daleko od oboch susednych meniarni a v povodnych planoch mali byt napajane prave odtialto)
no a keby k tomu zazraku doslo, tak ten prestup na UNS na trolejbus ktory ta dovezie blizsie k domu by zmysel nejaky daval... len to sme zas oklukou aj pri objednavke dopravnych vykonov a ochote zo strany magistratu k narastu... akurat ze to nie je pre sudruhov take vonave ako kybel cervenej farby....
Reakcia na: david11 #255072:
Prosím nakresli mi nástupištia pre električky na nadjazde medzi TPD a Starým mostom. A skús sa nad tým trocha zamyslieť, že ako by sa to dalo aj technicky riešiť.

Celý Prievoz - rodinné domy. Kam sa tí ľudia potrebujú dostať? Do Petržalky? Asi ťažko. Na Gagarinku? Majú to bližšie a rýchlejšie pešo ako ísť na ÚNS a odtiaľ cestovať ku Gagarinke a potom dole po schodoch/rampách (musíš vybudovať zastávaku na tom nadjazde) ísť na trolejbusy a šliapať 200-300m na zastávku Cintorín Vrakuňa

Prečo by Metropolitan mal stáť na letisku? Očakávaš nebodaj veľký prílev ľudí z Prahy, či Budapešti, čo by chceli letieť z Bratislavy? Asi ťažko.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.