Reakcia na: aquila #55555:
To, čomu hovoríš "lepené riešenie" je čistokrvná moderná električka s niekoľkými mimoúrovňovými úsekmi. Táto električka je dobrým riešením pre Bratislavu na ďalších 50 rokov - ak bude aj S-Bahn (zase mergujem) - a fungujúce autobusy - a trolejbusy.Takže fakty hovoria, že bude stanica Filiálka? To si ma potešil. A vedia o tomto fakte na magistráte a na Novom Meste? Načo teda proti tomu niektorí bojujú, keď je to FAKT?
untrop
Podľa mňa ste otázku postavili nezmyselne. A síce porovnávať či je lepšie preklenúť Dunaj tunelom alebo mostom v hraniciach od brehu po breh pri neznámych podmienkach prevádzky na danej komunikácii. Treba si povedať, čo je priorita, ak je priorita mať most tak podľa nej sa musia zvoliť ostatné riešenia systému (stanica na Šafku vozidlá intervaly križovanie ...) ak je priorita tunel tak analogicky treba ostatné veci prispôsobiť tomuto riešeniu.
Podľa mňa sú priority inde, chceme NDS v nejakých etapách, chceme ho vedieť finančne zatiahnť a kopec iného, z čoho má vyplynúť či je lepší most alebo tunel. Ale v našich podmienkach konkrétnych.