Reakcia na: fobust #55230:
Neviem, podla mna by sa do Blavy uz mali kupovat iba tie dvojclankove, a z vonku sa mi to nepaci, vyzera to ako premalovana T3 ale je to NP takze..., mne sa skor pacia tipy ako Porschetra ale ta ja asi moc velka ( ci by bola naplno vyuzivana) http://www.tramfoto.com/images/vozy/anitra/ ale keby sa zmensily interaly tak by bola v pohodke, a ak si dobre pamatam vychadza na 75melonovSK a zase pri tej cene... kolko stoji normalna nejaka K2S ? Pripadne nejaka ina 2 clankova NP ?
Skôr ide o to, aby sme najprv mali dosť súprav aby sme pokryli aspoň jednu linku na každej radiále, potom by bolo dobré mať všetky súpravy s jedným NP vozidlom. Keď toto dosiahneme, tak potom nám začnú dožívať K2S a tie už nahrádzať plne NP vozmi s tým, že keď budeme mať veľa vozov, tak staré T3 reko šrotovať a Wane spájať do súprav a okolo roku 2070 vyraďovať aj Wane. ?
Môj návrh 162*7,5=1215 osôb/hodina. Teda sa zníži kapacita oproti súčasnosti o 405 osôb za hodinu.
Ámos Keynes
Ale nemyslim si, ze najprv investovat do vsetkych suprav a potom ich zacat razom nahradzat je spravne a ekonomicke riesenie.