Reakcia na: inTony #55181:
aj tak sa dá ? Ak by sme predpokladali v tomto systeme aj so samostatnou linkou Hl.st. - st.N.m. /teda bez zachadzania "radialových" na jednotlive stanice/ tak by mohla ist kludne aj takouto obklukou - daco na sposob L99 v Petržalke. Tvorila by dobre spojitko v centre mesta medzi ostatnymi linkami, čo by bolo určite dobre, napriek predpokladanemu prestupnemu terminalu. Ako som pisal, boli by dve linky, čo by spajali 4 radialy a 1 linka, ktora by isla povedzme cez mesto a spajala by tieto stanice na trase napriklad: Hl.st. - Obchodná - Tunel - Náb.Arm.Gen.L.Svobodu - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské Mýto - Polus City Center - ŽST Nové Mesto a spat. ? + 2 linky na 4 radialy, takze dokopy 3 linky, dobre intervaly a uspore vozokilometrov uz ani nehovorim ?
slovanista21
1-Dubravka - tunel - obchodna - Raca
2-ZST NM- Vazovova - Hl st
3-Ruzinov - vazovova - americke - Marianska - stur - nabr - KV(spet cez safko)
4-Zl.Piesky - marianska - snp - tunel - nabr - safko - marianska - zl piesky
myslim ze toto by bolo idealne skus nad tym porozmyslat ... prepojenia su vsade z kazdej linky na kazdu sa dostanes a intervaly budu pri vyuziti 3/4 vozoveho parku cca 3-8 minut v zavislosti od linky ale to by som musel preratat a to sa mi teraz nexce
? ?